Dance!!

Nu är julen över och tösen fick bla dans matta i julklapp, så nu har hela familjen dansat varje kväll. Trodde inte det kunde va så kul som det är.......barnen är helt slut varje kväll när dom ska gå sova, för första gången har Gabbe sovit till kl 10:30 han som brukar va uppe mellan kl 7 och 8 på morgonen ibland lite tidigare. I dag vakna dom kl 10 dom fick ju va uppe ganska länge i går och dansa.
Min son har vart här över julen och det va länge sen man fick umgås med han så lång tid, så det har vart helt underbart. Min dotter blir bara större och större och folk undrar om det är säkert att det bara är ett barn hon har där...hahahaha.....men snart kommer han till världen och jag längtar så efter att få hålla han i mina armar och se min dotters blick när hon får se sin son för första gången.
Ska ladda upp några bilder på oss när vi dansar så ni får er ett riktigt gott skratt:D
Ha det bäst alla ni där ute.     

Kommentarer
Postat av: Lilja

Gud va kul ni ser ut å ha. Jag saknar er jätte mycket å dina barn birbara finare för varge dag som går. pussar å kramar på er. Lilja m fam

2007-12-30 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0