Lite funderingar över min dotters förlossning.

Varför kan jag fortfarande inte läsa om min dotters förlossning utan att fälla tår?
Hur lång tid tar det att komma över den kännslan?

Läser ibland min egen berättelse om hur det gick med hennes förlossning och jag blir så fruktansvärt upprörd, alla kännslorna som jag fick då kommer tillbaka, rädslan över att det inte skulle gå bra, lättnaden när han kom till världen, sorgen över att se min dotter lida så mycket.. för det va ju inte nån vanlig förlossning kan jag säga, och det vet ni som har läst det.

Finns det nån mor eller farmor här som har vart med om samma trauma och som vet hur det känns?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du ta och uppdatera :D

2008-05-03 @ 20:44:59
Postat av: MIra

Jag har utmanat dig på min blogg... ;)

2008-05-06 @ 09:04:19
URL: http://www.mira78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0