Onsdag.

Vaknade kl 6:40 och väckte Markku, han hade stängt av sin mob för det va någon som hade ringt mitt i natten och i stället för att svara stängde han av telen :P
Gabbe vakna vid halv åtta och va ganska pigg :) Men det va nåt som inte var som det skulle för han försökte hela tiden hitta på nåt att va sur över hahaha men det gick inte...oavsett vad han sa så fick han mig inte att säga vad han ville höra så han glömde det bara och blev den glada Gabbe igen. På vägen till dagis sa han att han ville bli James Bond när han blir stor, en spion som är hur snabb som helst :D och hur cool som helst. Alltis när vi går till dagis pratar han på som bara den och det gäller att man är vaken och lyssnar på han :) Men det är kul tycker jag.

När Markku gick från frukost kom Sesse då va det dax att ge lillen och sen prata jag lite med han men han va så trött och ville bara sova.

Markku kom på lunch som vanligt och när han gick igen då tog vi Sesse en promenad, vi prata en del på vägen och jag hoppas hon hörde va jag sa :D

Hämtade Gabbe kl 2 och sen hem och ge Jonathan mat, Gabbe fick fika och va jättenöjd. Sen åkte vi till Willys (hade lovat Sesse köra henne dit) sen tillbaks till Torshälla och där in på hemköp. Sesse hjälpte mig med mina varor upp för Markku va i väg med sin mamma och Pekka, Gabbe satt i bilen när vi sprang upp med varorna och kollade efter Jonathan ;) han var så glad över att få hjälpa till. Sen iväg till Sesse och lämna av henne och allt hon hade handlat och så klart lilla plutten:D

Sen hem och laga mat.....åt, plocka undan lite, duschade och nu sitter jag här:D helt jävla slut och har nästan ångest över att jag har tvätten i morgon :S men det fixar jag som allt annat men jag måste ju ta tvätt hos Sesse med och då tar det längre tid och blir mer....men jag fixar det hoppas jag :S

Sesse fråga om jag kunde va barnvakt i helgen men som jag sa till henne så tror jag inte det för jag är så trött och bara helt slut så jag vill bara vila. Skulle vilja va helt ensam en hel vecka bara för att vila upp mig för jag känner att jag orkar inte mer snart och det får inte hända.
Tårarna tränger sig på och det blir svårare och svårare att hålla dom tillbaka....men jag ger inte upp:)

Gud va det blev tråkig, so sorry att ni fick läsa sån skit men det är mitt liv.

Ha det fint alla!
Over and out!!  STOP STOP STOP Har nåt viktigt att säga här :D
Min underbara fina söta gulliga Jonathan skratta för första gången i går när jag härma han....och det va såååååå gulligt :) Var bara tvungen att berätta det :D Så nu får ni göra vad ni vill för jag ska titta på tv. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0