Poker kväll och Guitar Hero.

Ojojoj vilka underbara dagar man har haft nu :D helt jävla sanslöst..

I fredags gick vi en sväng till Mira och Antti och dom hämtade Mika sen gick vi hem till oss hela bunten.
lite senare kom Sesse, Jarkko, Kim, Jimmy och ett par som är vänner till Antti och Mira.
Vi började med att spela guitar hero....sååå kul...och så klart JAG ÄGER!! :D hahahaha testade till o med medium bara för att Antti halvt i halvt tvinga mig :D gick lite så där när man skulle använda ett finger till men men jag klara av låten iaf:D Får nog börja spela mer medium för man har klarat av till 100%  låtar på easy så man får lite jobbigare.
Men iaf vi spelade poker och jag hade lovat Mira att jag skulle åka ut fort som fan så vid bästa tillfälla gick jag all in så då var det klart och vi kunde börja sjunga sing star :D Tror det va Sesse som vann turneringen:D vi sjöng tills klockan var 02:30 på natten då gick dom sista hem :D (stackars grannar) Men kvällen var verkligen lyckat, alla var så glada och verkade ha kul:D

Lördag vad det ganska lugnt hade lite baksmällar men det var det värt måste jag säga :D
Gjorde i ordning maten och slängde i ugnen....blev James 5 timmars lammstek (ska vara i ugnen i fem timmar) ojojoj så gott det blev.

Efter maten spelade vi guitar hero (Antti hade glömt sin guitar här) provade lite medium och det gick förvånansvärt bra...jag är ju bara bäst!

Stackars Markku vägrar spela mot mig hahahaha, han försökte med allt för att störa mig när jag spela och han lyckades ett par gånger men inte så det räckte för att han skulle vinna hahahahaha

Ha det fint alla.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mira

Ja det var verkligen en kul kväll även om jag var så hemskt trött!

KRAM!!

2008-04-13 @ 22:44:26
Postat av: Alexandra

Tack så mycket :)
Jag hoppas det försvinner snart så :D
Ha det fint !

2008-04-16 @ 11:46:08
URL: http://www.onttonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0