Vad har hänt?

Torsdag: Vi va med Gabbe på sjukhuset och efter mycket tjafs med Läkaren tog dom proverna, så nu är det bara att vänta på svaren....håller tummarna att han kan äta allt.
På sjukhuset träffa vi Malin oxå, hon var där med sin lilla dotter, stackars liten hon har haft svårt med att hålla maten nere så hon blev inlagd och dom hade vart där i nästan en vacka. Men nu har dom fått åka hem :)

Fredag: Tog en promenad med Sesse efter lunch och vi mötte Malin som ville att vi skulle följa med och hämta paket. Jag orkade inte följa med dom så Sesse och hon gick dit själva och jag gick hem.
Fick besök på kvällen av Sesse samt jobbarkompisar till Markku. Jimmy Johan och Jari kom hit. Vi hade rätt så kul spelade Guitar hero och sen sjöng vi singstar.

Lördag: Vi bestämde oss för att det skulle va våran dag alltså inga besök. Vi började med att ta promenad och plocka stenar till vårat akvarium. Efter det gick vi till Jimmy och lämnade hans öl för han hade inte orkat ta med dom kvällen innan. Sen gick vi och handla.
Markku tittade en liten stund på trav och sen gjorde vi i ordning akvariet. När det va klart började vi laga mat tillsammans, helstekt fläskfile med klyftpotatis och whiskysås....och det va sååååå gott...... mums. Sen satt vi bara och prata hela kvällen om allt mellan himmel och jord. En helt underbar dag vart det :D

Söndag: Blääää mådde inte så bra :S drack rött vin till maten och det va nog det som förstörde min söndag :D Men men vi gick upp till torget och köpte pizza, Sesse hade ringt och frågat om vi ville äta med henne pizza så det gjorde vi, sen gick vi hem och åt och sen va det bara att glo på tv och leka lite med Jonathan. Jenny syrran ringde och tjata lite och sen fick jag prata med min mamma oxå. Gick och la oss efter Wallander för det får man inte missa.
Gabbe kom ju oxå och han va lite hostig på kvällen.

I morse fick jag väcka Gabbe och han sa att det va så skönt att få sova så länge :D sen fick han sin frukost och vitaminer sen bar det av till dagis.

Vi fick yngel i helgen och vi har räknat till 20 styckna :D yay så kul!!!
Nu får man vänta tills dom blir lite större en bara ögon så man kan se hur dom blir i färgen...hoppas på gul eller blå.

Har ingen aning om vad jag ska göra i dag men jag tror att Sesse skulle gå igenom alla barnkläder för det är mycket som har blivit för lite på han....han har blivit så stor lilla sötisen:) så jag vet inte om jag ska dit eller inte. Men nåt hittar jag på iaf.

Det va nog allt för denna gången, ha det fint alla!!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0