Bara skit!

Mår inte alls bra nu och har inte gjort länge så jag ser ingen anledning i att skriva blogg.

Här händer absolut ingenting och då menar jag ingenting!!

Julen kommer till oss som alla andra tyvärr, skulle vilja vänta med dom i ett år iaf. Missförstå mig inte! Jag älskar julen men när man inte har råd att ge en liten skiten julklapp till sina barn eller barnbarn då känner man inte den där julglädjen. Blir inget att åka och handla, det blir ju nått litet till hans barn men inget till mina och jag hatar det!!!!
Varför är det alltid mina barn som inte får något, är det för att dom är vuxna?? Men dom är mina barn oavsett hur gamla dom är.

Jag vill oxå kunna ge mina barnbarn nått litet då och då.
Men det kan jag visst glömma :(

Aja ville bara skriva av mig lite...... ändå ingen som läser det...hahaha...ojojoj vilket loosers liv man har igentligen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Isabel ( Bella Bonita )

Roligt med en äldre mamam som skriver blogg.. fast jag hoppas inte jag hittat min mamam bland bloggare SKÄMIT = D nej då.. men roligt hihih ha det bra GOD JUL

2008-12-23 @ 22:08:14
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vännen klart folk läser din blogg..;)

jag gör de,tittar in då,då vart glad att du skrivit ett par rader länge sen sist..

ja de är trist med jul spec när ej pengarna räcker till,så..

men men att ha dig som mamma,momor är ju världens bästa julklapp de tror jag de så misströsta ej..

många kramar om,ljus din vän raven angel

2008-12-28 @ 13:31:49
URL: http://theravenangel.blogg.se/
Postat av: F R I D A D R O T Z

Jag läser ju :D

2008-12-30 @ 12:09:47
URL: http://frídadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0