Barnvakt :D

I går kom Sesse på besök.
Kul att få träffa dom, fick ge Jonathan mat och byta blöja så mitt abstinens gick bort :P
Dom var här en bra stund och Sesse passa på att vila när hon va här:) Det är nåt med min säng, så fort hon lägger sig där så somnar hon och han är inte bättre:D
Vi tog en promiss till affärn och sen gick vi till Sesse för Markku skulle kolla hennes data men det gick inte att fixa och fråga mig inte varför :S SÅ tråkigt att hon inte har sin data :(
Vi gick hem kl 19:30.....tittade lite på tv och sen gick vi och la oss.

Fick sms från Sesse strax innan kl 7 i morse och då hade dom inte sovit så mycket i natt, så jag hämtade lillen så Sesse skulle få vila lite. Gick med sötisen hem och han va lite orolig i början men somnade i vagnen på vägen:) när vi kom fram så vakna han igen men somnade ganska fort...säkert trött efter natten :P

Har städat lite här och gjort i ordning vatten för Jonathan ska äta snart:) Han börjar röra lite på sig som är ett täcken på att nu börjar han bli hungrig:D Mormors lilla ängel:)

Sesse tycker att han är lugnare när han är här och det kan bero på att hon kanske är orolig eller lite stressad när dom är hemma hos henne.....jag vet inte...men hon tycker inte hon är orolig eller stressad. Men nu sover hon iaf sött där hemma och hon sa till Jonathan när vi skulle gå: mamma kommer att sakna dig så mycket...men jag sa bara nej det gör du inte för du ska sova:P Men tomt lär det bli:)

Jaha nu vill han ha mat så jag får sluta, men ha det bra alla och sköt om er.
Over and out!

  


Kommentarer
Postat av: fanny

hihi såååå söta bilder. :)
vad du är snäll som passar lillen så sesse får sova. det lär hon behöva ju efter sånahär nätter :(
Men hon är stark och det är du med.
Beundrar dig verkligen, du är jätte mysig. fortsätt skriva :) (A)

2008-02-18 @ 11:27:05
Postat av: my

tack tack:). och ditt barnbarn är väldigt söt han med. är så mysigt med små bebisar.

2008-02-18 @ 11:42:26
URL: http://mysan87.bloggagratis.se
Postat av: sesse

HAHAHA! Vad rolig jag ser ut ! Syns att jag sover gott & att jag var väldigt trött ^^, Älskar dig mamma & tack för all hjälp!

2008-02-19 @ 14:37:32
URL: http://soulstone.blogg.se
Postat av: Lilja

Va gullig du e som hjälper sesse. Hoppas att jag kan komma å hälsa på snart. Saknar er alla. Pussa på både sesse å jonathan fån moster. Å puss på dig med så klart. =)

2008-02-20 @ 11:28:33
Postat av: sesse

Ja visst är det snällt av henne :D Helt underbart att ha henne här! Både som hjälp & stöd.
Hehe det var stäng på bamse han hade något el problem så de öppnar inte förens imorgon..
Puss älskar dig !

2008-02-23 @ 22:45:36
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0