Det som hänt.

Jahapp nu är det så att min dotter har gått över tiden:S 40+6 är det nu och inget absolut inget på G, men i går va hon hos bm och blev skickat till förlossningen pga att bm va inte säker på att han hade huvudet ner. Så vi var där och allt va ok som tur är men han är inte fixerat så hon fick en tid nästa vecka den 7/2 då ska dom försöka locka fram den lilla busen:D om han inte kommer frivilligt. Men denna väntan tar kål på en....
men men sånt är livet.
Vi har köpt några fiskar till och en av dom är riktigt söt (regnbågshaj) i dag ska jag köpa två silverhajar dom är så fina så....och kanske kampfisk om det finns några. Våra yngel växer ganska fort så nu är det ingen fara för dom....ingen som äter upp dom nu....en försvann och jag är nästan hundra på att det va slöjstärten som smaska på den stackarn >:( så nu har vi tre yngel kvar.
Min son kom på besök i går med sin flickvän och det är första gången jag träffar henne:) väldigt fin tjej, gillar henne......dom stannar här tills på söndag men jag tror dom kommer sen igen när min dotter ha fått. Så vi hade lite kul i går och dansade på dansmattan tom min dotter dansade :D lite kul att se en höggravid tjej dansa hahaha hon va så gullig tyckte jag.....som en liten flodhäst (hennes egna ord). Efter att jag hade kört dom hem till min dotter så sjöng jag och min sambo lite singstar...det va länge sen!
Nej det va nog allt för denna gången, men ni får ha det så bra alla.
Over and out!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0