Lite nytt från monsterfronten.

Jag och Markku tog en promenad till Sesse och på vägen plocka vi stenar till lilla akvariet.
Gjorde i ordning skötbordet, drack lite kaffe och sen gick vi hem.
Markku fixade akvariet och la i gubbysar, sen va han där och kolla hur hans monster va mot dom andra och bestämmde sig för att det kanske va lika bra att dom skulle till det lilla akvariet för hanen är ett riktigt monster...... ingen som får va i fred för han:S så Markku fixade det och nu är det bara monsterhanen och hans stackars kärring i det lilla. Tycker synd om henne att behöva ha det där jädrans monstret efter sig hela tiden. Men iaf så är det lugnt och fint i det stora nu :D Tack så mycket älskling för att du fixade det för mig, nu kan jag sova lugnt.

Sesse Kiddi och Alexandra kommer hit snart och steken är i ugnen......mums....hoppas bara att Alexandra tycker om lamm (ohhh låter lite taskigt "lamm" ser framför mig vita söta lambi lamm sånna från tv-reklam) usch *suddar bort mina tankar*

Här snöar det som fasen...snön som skulle komma i december.....lite sent ute och nu vill jag inte ha den........så varför snöar det då?

Det va allt för denna gången.
Ha det bra alla.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mira

Hahaha.....ge monsteret en anra chans o visa att han kan va snäll ;) :D

Ja va hemsk du är, steker små söta lambi lamm i ugnen? *fågelholk*

*fniss*

KRAMIS!

2008-02-02 @ 17:10:17
Postat av: Anonym

hehe... mm lamm o fisk hehehe.. ne ska inte säga nåt..
va så lite så älskling... gör ju allt för att du ska va nöjd hihiih o du kan tänka dig vad jag ska göra ikväll för att du ska njuta extra mycker ;) :)

2008-02-02 @ 17:11:32
Postat av: Jenny

Hmmm þú átt að drepa fiskin hanns steikjan hann svo og bjóða honum að borða hann lmao Það væri bara gott á hann

2008-02-07 @ 17:26:10
Postat av: Johanna

Grattis till barnbarnet =)

2008-02-07 @ 20:30:54
URL: http://johannakristoffersson.blogg.se
Postat av: Kornelia

Já ég hefði átt að gera það en Markku sturtaði honum niður í klósettið :D svo allt er í lagi núna:D

2008-02-08 @ 09:27:08
URL: http://honeypearl.blogg.se
Postat av: NINIS74

Halloj i stugan... kikar in för att säga HEJ!
Ha det bäst ... kram .. hälsa barnen och Markku!

2008-02-09 @ 09:50:29
URL: http://www.ninis74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0