Lite nytt.

Jaha nu var det lördag.
I går tog vi Sesse en promenad men inte så lång som vi hade tänkt för det blev ganska sent eftersom lillen hade haft ont i magen nästan hela dan. Men lite frisk luft fick vi iaf, sen gick jag en bit med Sesse hemåt.

Väl hemma åt jag och sen gjorde Markku i ordning en drink till mig...White Russian...min son gav mig en flaska Kahlua och det va flera år sen jag smaka White Russian så det va jag sugen på men intresset va så mycket att jag hade glömt att köpa grädde :P Så Markku gick till affärn och köpte det till mig...söt han är :D

Drack lite och vi titta en stunde på tv, men sen va vi sugna på att sjunga och det blev finsk karaoke....skit kul:D älskar att sjunga på finska men jag förstår inte ett skit av vad jag sjunger men dom har så fina låtar helt wonderful. Sen blev det lite singstar oxå.

Kl 12 på kvällen va jag så trött och Markku va faktiskt inte bättre så vi bestämmde oss för att gå och lägga oss. Tur för våra grannar *fniss* stackars dom att lyssna på oss sjunga :D

Hade pratat med min underbara vän Mira i går och fick mig en tankeställare där:S Vi prata om hur jag mådde och hur jag va som person, att jag låter alltid andra komma först och det kan bli för mycket (tom grannen skulle komma före mig om det va så) men det är svårt att ändra på sig men jag ska göra ett försök iaf och se om jag mår bättre av det. Sen är det det att vad har man en mamma för om hon inte kan ställa upp:S Men jag har lovat mig själv, Markku och Mira att jag ska skärpa mig och tänka lite på mig själv oxå :P Mira sa att hon blir yr av att läsa hur mycket jag gör men jag har inte tänkt på det så, alltså att jag gör så mycket för alla dagar är nästan likadana hos mig. Vissa dagar har jag mindre att göra och andra lite mer och i dag får jag inte göra nåt hahahaha va rastlös jag kommer att bli hihihi jag vet hur jag är:) Men en sak ska jag göra och jag frågade Markku snällt om jag fick det :P och det fick jag men jag ska inte låta det bli en vana hahahaha och det är att jag ska till Sesse och sitta hos min lilla sötis så hans mamma kan ta en dusch :D Han har ont i magen igen och det är inte kul att duscha när man hör skriken i honom och ingen där att ta hand om han. Så därför ska jag dit.

Men nog om mig, jag prata med Sesse innan och frågade hur han var i natt..om han hade sovit gott och så. Han hade vart snäll i natt och sov bra:) Mormors lilla sötis:) så go så.
Hörde han i telen när han gäspa och sen fick han hicka hihihihi ojojoj vad jag älskar den lilla plutten finns inte ord för att förklara hur mycket:) Kan bara säga att det gjorde dom bra (Sesse och lillens pappa)

Ska skriva lite för varje bild. Ja ni ska få se bilder:D

Bild 1: Jonathan sover sött i famnen hos morfar Markku :)(är vi inte söta?)
Bild 2: Jag och min underbara söta Jonathan.( Hej mormor jag kan höra ditt hjärta slå)
Bild 3: Mor och son. (Gäsp, ska vi sova en stund mamma?)
Bild 4: Mor och son. (Snart somnar jag, känner mig trygg i famnen hos mamma)

Ha det bäst alla. Sköt om er.
Over and out!
     


Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

åh vad fin han är lillskrutten!

2008-02-16 @ 13:11:16
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Marie , Williams Mamma!

jag ger bifidus för hård mage .. finns att köpa på apoteket kostar ca 89 kr . o är mirakel grejjer verkligen , sätter fart på magen med en gång . man byter ut 1-2 mål om dan med bifidus :)

Tack så mkt :)

2008-02-16 @ 13:41:06
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Postat av: Mira

Hej gums! =)

klokt av Dig att lyssna lite på oss....*ler*
Förstår hur du tänker men man måste faktiskt tänka på sig själv OCKSÅ.... som sagt...o vi pratade ju en del igår så tänker inte börja predika mer nu igen ! ;)
Hörs mer om tisdagen på msn! ;)

Puss o kram!!

2008-02-16 @ 15:44:52
Postat av: Mira-igen!

O FINA BILDER FÖRRESTEN!!! hihi

2008-02-16 @ 15:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0