Snart frisk:D

Ja ni nu är man snart frisk igen och vad händer då??? Jo då blir min sambo sjuk så klart :S han kom hem på lunch i dag och va allmännt krasslig...skulle vila lite på lunchen...ok....men jag la min hand på hans panna och herre jösses det va nästan att jag kände lukten från bränt kött. Sa till han att kolla om han hade feber och efter mycket tjafs så gjorde han det mmm 39,8 hade han....han åkte till jobbet igen och skulle lämna moppen där sen kom han hem igen...gick nästan direkt o la sig...kollade han med jämna mellanrum sen tvingade jag han att ta en panodil för att få ner febern lite. Han va inte glad men gjorde det ändå :D
Annars har man inte gjort mycket här i dag...handlade och fixade mat sen har det bara vart att titta på tv.....har pratat med Sesse tre gånger i dag och fick höra Jonathan rapa nysa och hosta hihihi han är så söt:)
Fy va jag saknar dom men jag förstår Sesse att fly från pesten (det är jag det) hade inte kunnat träffa dom ändå :(
Och nu får Markku se till att bli frisk så dom kommer hem nån gång.
I morgon blir det skitkul för jag har tvättstugan :D NOT!!
Nej nu har jag absolut inget mer att skriva om så ni får ha det så bra.
Over and out

Tack till alla som orkar läsa mitt babbel och skriver kommentar :D Love it!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Hoppas du hade det kul i tvättis! :D hahah...kanske inte det mest spännande o göra.... :S
Har tvättmaskin inne men inte är det roligare för det...*Suck*
Fast INGET känns sådär jättekul numer... :S...är så lättirriterad,stressad för INGET, o går bara runt o mår bajs :( ... till råga på allt pratade jag med rehablitering i förrgår, o finns typ ingen som tar emot mig, blomsteraffären hade ändrat sig, två timmar om dan var för lite för dem att engagera sig i mig :( ,...inte utan anledning man känner sig som en börda på alla! Så får se vad som händer. Skulle bara fattas att de börjar dilla om sjukersättning istället- skulle vi aldrig klara av ekonomiskt! :( A säger att jag inte ska tänka på sånt, o vi får ta det som det kommer....det blir som det blir!...men gah...kan inte låta bli o tänka ändå att...han skulle ha det så mkt bättre med nån annan ibland. Jag känner mig som ett last bara....*gråter* Inte nog med värk o skit o elände, då ska man tänka på sånt här också, tänk att man inte ens kan tillåta sig själv vara sjuk? Eller eg, att samhället inte tillåter det.... :( Sparka på den som redan ligger ner liksom....
O här dillar jag på...
Nu ska jag gå o se om min gubbe vill gå upp.
Ska iväg på kalas idag...Gustav blev nio häromdan :)

KRAM!!

2008-03-01 @ 08:39:49
URL: http://supermisu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0