Uppdatering!!

I förrgår va Jag med Sesse och lilla Jonathan på läkarkontroll på sjukhuset, och han hade inte sovit bra den natten men på morgonen hade han ju tänkt sova lite (säkert så han skulle va pigg nästa natt) men det blev inte mycket sömn där. Hahaha ni skulle ha sett hans min när dom andra bäbisarna börja gråta och ha sig hihihihi han öppna bara ena ögat och kolla vad det va som hände och va lite sur. Såg ut som han tänkte typ: hallåååå kan ni va tysta för jag försöker sova här, har vart uppe hela natten och nu måste jag vila!!! Sen när det va uteslutet att han fick sova då kom vi in till läkaren och dom kollade allt och Jonathan var så lugn, men bara för att visa att det är han som bestämmer så kissa han på läkaren hahaha.

Efter det skulle vi med han i hörselprov....och då skulle han sova för det va tydligen svårt att ta när dom är vakna :S men det ville han inte!! Har ni förstört min sömn ja då ska jag va vaken en bra stund till :D Men efter ca en halvtimme och många försök att få han att somna utan resultat kom sjuksköterskan och sa att hon skulle försöka ta testet. Det gick ju hur bra som helst och då visste lillen att det va ingen ide att hålla sig vaken och somnade mitt i alltihopa:D

Inte mycket annat som hände den dan, eller inget jag kommer ihåg:D

I går åkte jag till Sesse och hjälpte henne städa (hon har så ont i ryggen och är fortfarande trött) Hon väntade besök från BM och kl 11:00 kom hon samt en som studerar till BM. Mycket trevliga damer:) Dom va där en bra stund och prata med oss och dom va nöjda med hur allt gick.
Sen åkte jag hem och umgicks med min fina sambo en liten stund (han kom hem på lunch)
Sen tillbaks till Sesse för jag skulle köra min son till uppsala. Vi åkte därifrån kl 15.
Blåste som fan på vägen dit och började snöa men det va inte så mycket, resan dit gick bra. Lastade av bilen och gjorde i ordning ersättning till lillen, sen åkte vi hemåt igen....och jag körde fel:S hahaha typiskt jag:D och inte bara en gång utan två, men till slut kom vi hem. Gav Sesse mat innan jag körde hem henne.

I dag blev jag väckt av Markku för vi hade fått massa yngel och han frågade om jag ville se när hon fick:D och det va klart att jag gick upp....så häftigt att se:D Vi fick tag på 10 yngel som levde men det va några andra som dog och några som blev uppätna innan vi hann få bort dom :(
Sesse ringde kl 9 och jag sa att hon kunde komma hit om hon ville, hon kom hit lite senare.
Lilla plutten har ont i magen och vill så klart inte sova...stackars liten:(

Dom sov en liten stund innan men nu har han börjat igen.

Vi ska se om han blir lite bättre för då ska vi ut och gå en sväng:) Han tycker om att ligga i vagnen och bilen älskar han:)
Nä nu får det va nog denna gången för jag ska kolla om jag får byta på han blöja :D
Ha det bäst och tack för era kommentarer
Over and out!!


Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

vilken ersättning ger hon jonathan? jag gav min plutt NAN o han fick super ont . så jag bytte till semper ist o dt gick mkt bättre , han blev lite hård bara så fick varva med bifidus så han kunde bajsa normalt :)

2008-02-16 @ 11:23:56
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0