Utegångsförbud!!!

I går gick vi till Sesse så hon fick duscha, lilla plutten låg i sin barnvagn för han vägrade sova i sin säng. Stannade där bara en liten stund och sen gick vi hem. Det blev en riktig film dag för oss. Först titta vi på Flugornas herre...mycket bra film. Sen Csi på tv och sen börja vi kolla möss och människor men vi såg inte slutet för vi va så trötta :S får titta på slutet i dag:)
På vägen till Sesse träffade vi Malin som va ute och gick med sin lilla prinsessa...hon är så liten och söt :) Där går allt bra, hon har börjat sova på nätterna och är jättesnäll sa Malin.
Sesse skickade sms till mig i morse och berätta att det va massa poliser securitas och ambulans utanför nästa trappuppgång :S hon sa att polisen hade klättrar upp för huset till en balkong och där bröt dom upp balkongdörren :( Man blir ju orolig för man vet ju inte vad det är som händer och det va inte länge sen dom spärrade av området för det va nån risk för att det fanns en bomb där i nån lgh.....man börjar undra vad det är för område hon bor i.
Hoppas bara att det inte är nåt allvarligt.

Om det ska hålla på så där då får hon faktiskt flytta till ett säkrare område.

Markku håller på och försöker fixa ett boende för våra yngel:) så att dom kan va nära dom andra fiskarna utan att bli uppätna. Nu har vi dom i ett separat akvarium.

Ska kanske till Sesse i dag och Markku ska fixa hennes data så hon får lite kontakt med världen där ute :D Hmmm nu va han här oxh läste vad jag hade skrivit och jag ska tydligen vila i dag med....men det kan vara skönt med promenad och jag börjar få abstinens..har ju inte fått hålla min lilla sötis sen i förrgår:S Sen blir jag bara galen av att va hemma och inte göra nåt alls.....det går ju inte. Måste få röra lite på mig för guds skull!!

Ja ja men jag berättar hur det gick ;) om jag fick gå ut eller inte :D hahaha låter så dumt "om jag får gå ut eller inte" hehehe
Men nu ska jag sluta, har inte nåt att säga. (händer ju inte mycket när man har utegångsförbud) :P

Ha det bäst alla och sköt om er.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0