Akvariet färdigt.

Nu har vi haft fullt upp hela dan. Hämtade Sesse kl 11 i morse och därifrån åkte vi till Tunapark (Arken) kollade lite fiskar men vi tyckte inte dom hade så mycket där så vi åkte till stan i stället....och där hade dom massa men vi köpte vara 10 stycken: neon tetra, 1 mal och 1 snigelätare......sen fick vi från svärmor 3 sljödstjärt, en typ av guldfisk som vi ska ha tills det blir varmt ute......dom brukar va ute på sommaren :) sen köpte vi lite andra grejer som mat växter och tillsats till vattnet. Från stan åkte vi till Lidel....hmmm...Sesse stavas det så? ;) och där köpte vi fredslilja för den kan va i akvariet....därifrån till svärmor och hämta grejer där oxå som fiskarna och annat stuff. Sen åkte vi hem och då va det bara att börja fixa o dona med alla grejer....så nu är det klart och fiskarna verkar trivas :D

Vi Sesse hade bestämmt att vi skulle laga mat tillsamman och det gjorde vi......riktigt gott va det.....mums.... fläskfile med vitlöksostsås och pasta. Så nu är vi mätta och belåtna, snart ska vi börja spela poker här och kanske vi dansar lite och provar den nya dansmattan.....ja juste .......den va vi och bytte ut i dag oxå :D

Önskar er alla en underbar kväll.
Over and out!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sött så... äntligen klar typ akvariumet :)
älskar dig älskling...

ps. nu har jag läst lite ;)

2008-01-19 @ 11:30:46
Postat av: sesse

Jag vet att jag sa att det stavas så .. men ojdå, jag kom visst på¨att det stavas ju "Lidl" :P Har för mig det iaf, kommer ihåg att jag och josse gjorde skämt om den affären när den precis öppnat :P Sorry mammsen.

2008-01-19 @ 17:38:57
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0