Blev inte som jag ville!!!

I går skulle jag ju ta ner alla julgrejer men det blev inte så, i stället fixade vi bäbiskläderna och sen åkte vi till ÖB och Coop......körde Sesse hem och sen åt jag. På kvällen kom Sesse och Kiddi hit och vi glodde på tv hela kvällen.
I dag vaknade jag kl 9:50 fick panik för jag skulle va hos Sesse kl 11 och hjälpa henne med tvätten.....det som va kvar från i går. Åkte dit kl 11 och vi sorterade alla bäbis kläder och slängde i tvätten...väntade tills det va klart sen i torken, efter det åkte vi till Rusta och handlade lite sen va det tvätten igen :S sen hem, duscha, slå in presenterna  och iväg till Annti och Mira för vi skulle va där kl 14:00 Charlie och Elias fyllde 2 och 5 år....satt där en stund men sen va vi tvungna att gå hem och städa lite här fixa nåt att äta och sen ska jag iväg igen till Västerås......Kiddi ska möta sin kompis där för nu ska dom börja jobba igen.....
Alla mina dagar är liknade denna dag så jag är skit trött irriterat och pisst på allt och alla, inget blir som jag vill att det ska bli och ingen ide att planera nåt för gör jag det så kommer nåt i mellan och allt blir bara en röra......lika bra att ta dagen som den kommer.
Hoppas bara att Jonathan visar sig snart så blir det nog lugnt ett tag, det är ju inte så långt kvar så man är på helspänn hela tiden att nåt ska hända :D

Kommentarer
Postat av: Mira

Kikade in här! :P

Håller tummarna för att Lille herr Jonathan hittar vägen ut snart! vill oxo se lille liten!

Kul att ni kom! Var tyvärr bara så trött idag så...var väl inte direkt social med nån...o lite lessen annars oxo...du kanske vet varför. Nåja...
:)

STOR KRAM!! //Mira

2008-01-06 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0