Fullt upp!!

Japp det har vi...eller har haft nu börjar det bli lugnare.....ska bara städa här hemma för en gåns skull har inte gjort så mycket här för har haft fullt upp med att hjälpa Sesse.....så det ser ut som fan här hemma :S men men i dag ska barnen hem och då kan jag städa undan och få i ordning. Markku har semester nästa vecka och han kan hjälpa mig om det behövs ;)
Har inte skrivit nånting sen i fredags och det är mycket som har hänt sen dess, men om det är nån som vill veta vad jag har gjort så är det bara att läsa Sesses blogg:  soulstone.blogg.se 
I gårkväll körde jag henne hem och hjälpte henne lite...eller jag börja plocka i ordning lite efter saneringen för hennes pappa ringde hon hon satt och prata med han...måste säga att jag är så glad för att både Sesse och Kiddi har fått mycket bättre kontakt med sin far efter att vi skilde oss.....jag har alltid haft bra kontakt med dom men tyvärr inte han men nu är det hur bra som helst:)  men iaf så åkte jag hem vid 8 tiden och vi tittade på en bra film med Robert De Niro i huvudrollen han är bara så bäst (analysera mera) sen fråga Markku om jag ville ha massage och det tackar man inte nej till :D Han har ju inte lärt sig det, men är självlärd.......har fått massage tusen gånger i mitt liv av proffs men det är ju helt annat för man ligger där som en klump deg som dom knådar för det är ju bara deras jobb (men skönt är det iaf) men när man får massage av någon som man älskar och som älskar dig då är det helt annat.....man kan känna kärleken i varje rörelse, jag låg där i säkert en timme och fick helkroppsmassage och va överlycklig......helt sjukt skönt.....vi hade indianmusik på och bara lite ljus och allt va bara så underbart.....tack så mycket älskling för en helt underbar massage. Längtar redan till nästa gång:)
Ni som läser det, erbjud din partner massage......det kommer ni inte att ångra......men tänk på att ha en riktig massage olja.....kanske nån som luktar gott.....ni behöver inte va proffs.....det är bara att tänka på din partner och hur mycket ni älskar Han/hon och massera mjukt och lugnt...då fixar sig allt ;)

I dag vaknade jag helt utvilat och glad, ovanligt hehe brukar vakna skittrött och pisst på allt och alla hehe men nu har man fått vila så nu är man glad igen:D
Får skriva lite mer när dagen är mot sitt slut......hoppas Sesse ringer och säger att nu har det börjat :D Längtar så att få se den lille rackaren :D och hålla han i mina armar....men igentligen längtar jag mer efter att få se Sesses min när hon får se sin lilla pojk :) säker på att jag kommer att störtlipa för det är så fint :)

Ha det bra alla...
Over and out!

Kommentarer
Postat av: markku

hihihi va så lite så älskling

2008-01-13 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0