Go morgon!

Då har en ny vecka börjat och Gabbe har kommit hit, han kom hit i går......lilla sötisen :D Men i allafall så ska han till dagis kl 8:30 sen ska jag med Sesse till bm......blir kul att höra vad hon säger för nu ska hon kolla om lillen har fixerat sig :D så spännande. Sesse sov här i natt om man kan säga att hon sov för hon tyckte det va så varmt här så mycket sömn fick hon inte stackarn :(
Vet ni vad? Jo helt rätt jag ska försöka städa här i dag om inget annat kommer upp ;) bort med julen nu. Måste bara fixa det för har lovat Sesse att hjälpa henne sen hemma hos henne, hon ska byta rum.
Har inte så mycket att säga nu för man har ju precis vaknat eller så, men i allafall så som jag sa i går så va vi hos Antti och Mira och måste bara säga det (hon hade ju skrivit kommentar om det i går) så är det alltid nice att komma till dom......det är två helt underbara människor med 5 barn som vi tycker väldigt mycket om och Mira jag vet varför märkte det i går.....en stor bamsekram till dig.
Men nu ska jag sluta för denna gången ska fixa frukost till lilla sötisen :)
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0