Hmm

Så nu är det kväll igen......snart kan man gå sova:) skönt.

I dag fick vi upp hyllan .....thank god....det va på tiden....och konstigt nog så glömde vi inte ta med oss borr eller skruvar...jösses så duktiga vi är :D
Vi åkte till svärmor och hämtade grejerna och vi får åka dit i mon igen för Sesse fick byrå oxå som inte fick plats i bilen i dag, men det gör inget för det är roligt att va där.
När vi va hos Sesse ringde Frida och sa att dom va på väg till henne så jag va tvungen att vänta på dom, så länge sen jag träffade Frida och jag har aldrig sett hennes lilla plutt :D bara på bild. Han är såå söt :) jag fick hålla han en stund och jag satt där och småpratat med han...och han försökte verkligen svara på alla mina frågor och babbel....
aww så gulligt......det låter så mysigt när dom börjar ge ifrån sig ljud :)  Oh herregud Frida redan mamma och sen blir Sesse det snart......inte länge sen man sprang efter dom när dom hade snott cigg från oss och man fick leta efter dom överallt....hahahaha......snart är det deras tur att hålla ögonen på sina ungar...men tjejer kom ihåg "när jag va ung" ;)
Jag är lite orolig för min vän, min ängel...hon har vart online nu i två dagar och vill inte prata med någon :S jag vågar inte ta kontakt för jag vill respektera hennes vilja men ändå så vill jag ta kontakt och kolla så allt är ok.....jag vet att hon har det svårt nu...men har det blivit värre eller? Svårt att veta :S Önskar jag kunde hjälpa henne på nåt sett....men hon har sin prins som stöttar henne :)

Markku gjorde maten i dag och det va såå gott och starkt....mums.....passa på att ha stark mat när barnen inte är här :) så det ska vi mumsa på i morgon med.
Pratade med Sesse innan och hon skulle gå sova för hon va trött sa hon och det är bra att hon vilar.
Nej nu kommer jag inte på nåt annat att skriva om så det får duga.
Natti natti på er alla.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh. ja ungen va lite söt iaf ... :D

2008-01-15 @ 22:43:14
Postat av: sesse

Ja jag vet, Men sen tänker man också "hur lång tid kommer det ta tills han träffar honom" om det är han.. Det var därför jag ville veta om han tänkte komma eller inte.. För det hade vart så mycket lättare om man hade vetat att han iaf tänkte träffa honom. Men ja jag ska försöka att inte tänka på de och bara vänta och se hur det blir..
Får väl hoppas att det räcker med bilder så att han ska inse att han verkligen är pappa (om det nu är han) Ne jag är itne sur :)

ÄLskar dig Mammsen!

2008-01-16 @ 17:54:56
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0