Hmmm.....

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, för det händer ju inget här tyvärr.
Var hos Sesse i dag och fixade köksgardinerna, sen gick vi till fk och lämnade in papper. Sen hämta Gabbe och hem att laga mat, åt, titta på tv, åkte till Sesse och hämta väskan om han nu skulle få för sig att komma ut för hon ska sova här i natt, sen hem igen och nu blir det att titta på tv igen :(
Sesse har haft förvärkar och man vågar nästan inte hoppas att det ska bli nåt av det ;)  men vi får se.
Ha det bäst alla.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den kommer 2a februari ... :)

2008-01-23 @ 09:14:52
Postat av: Kornelia

Tror du ja, men när du kommenterar så kan du väl skriva ditt namn älskling:D

2008-01-23 @ 11:14:01
Postat av: sesse

Men nu har jag ju en massa förvärkar :D

2008-01-23 @ 12:40:52
URL: http://soulstone.blogg.se
Postat av: Emily

Svar: Tack så hemskt mycket för dom fina orden!
Ja det är så tufft :/ men jag klarar det! Tack för du bryr dig :) Massa kramar till dig!

2008-01-24 @ 08:15:53
URL: http://emilyekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0