Lördag.

Vaknade kl 9:30 skönt att sova länge för en gångs skull.
Vi åkte till second hand butiken vid 12 tiden och kollade om dom hade nån bra lampa till akvariet men det hade dom inte, Sesse köpte tv bänk för 60 kronor och två pocket böcker 2kr styck :) Sen åkte vi till ÖB men dom hade inga sånna lampor bara bänkarmatur :( Därifrån åkte vi till Sköna hem (tror den heter så) asså jag hade kunnat flytta in där.....sjukt fina grejer där.......när vi hade tittat runt lite typ halva butiken så ångra Markku att han hade sagt att vi kunde kolla in där hahahaha stackarn.......vi Sesse ville ju kolla på ALLT som fanns...och jag kan lova er att vi kommer att åka dit några gånger ;)
Snart blir det att laga mat här och vi ska äta nån go mat som Kiddi hade gjort här nån gång......japp så är det min son lär mig att laga mat......jag har blivit så senil att jag kommer inte ihåg eller har ingen inspiration att laga nåt gott....men han är hur duktig som helst att laga mat.
Pratade med Kiddi i dag och han va i Stockholm hos sin älskling Alexandra :D  Längtar tills jag får träffa dom :)
Det va nog allt för denna gången men vi hörs senare.
Ha det bäst alla:)
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara hem älskling :)
älskar dig :)

2008-01-21 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0