Måndag.

Jaha då börjar den dagen ta slut utan att den lille tänker visa sig.......så som hans mamma har försökt här att dansa ut han så tror jag nog att han börjar fasa för livet utanför. Jag sa det till Sesse att hon får lugna ner sig litegrann så han vågar visa sig.

I dag hämtafe jag Sesse och vi åkte till stan, hon fick sina papper och vi åkte hem igen och hämtade Markku för han skulle ju hjälpa henne och borra hål för hyllorna. När vi kom dit och han skulle börja så hitta vi inte borren eller nykeln till borrmaskinen.....och tro det eller ej men jag hade vart så oootroligt duktig att jag hade tagit alla grejer med mig hem så det inte skulle va i vägen för Sesse, men borrmaskinen hade jag lämnat kvar så vi kunde borra (pucko) men sån är jag hahaha så det får vi göra i morgon.
Efter det åkte vi till affärn och jag frågade Sesse om hon ville äta med oss och det ville hon, så vi åkte hem och där fanns det två killar som skrämde nästan livet ur oss, men det va bara killar som skulle fixa värmen i lgh...så det va inte så spännande. Efter att dom hade åkt fixa jag mat och vi åt det......lite kul med sånt att det kan ta upp till två timmar att laga nån fin mat sen vräkar man i sig det på 5 minuter.......kul :S Men men nåt sånt fint hade jag inte.
Sen släppte Sesse loss på dansmattan...helt.......totalt.......hon hade ju sagt att hon skulle dansa tills det kom igång men herregud så hon kan dansa och bara lite över en vecka kvar jösses säger jag bara.....ingen som slår henne där hahaha eller ingen som vågar gå nära henne när hon är igång thihi. Men hon är så söt:) Men till slut va hon tvungen att ge upp för hon va så trött......då körde jag henne hem så nu är hon där och vilar *hoppas jag*
Nu får jag sluta för vi ska ta ett bad.
Ha det bra alla.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: sesse

Haha, rolig blogg xD jag låter som värsta galningen xD men det är jag väl också sådär lite smått (A) mohaha! ÄLskar dig mammsi :)

2008-01-14 @ 23:20:22
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0