Nu ska julen bort!!

Nu är det 5 jan och då får man väl packa ner julen :( tycker faktiskt att det är skönt att bli av med alla julgrejer men ändå så saknar jag dom ner jag har plockat bort dom.....men det går ju inte att ha dom hela året och man skulle nog bli ganska trött på det oxå...hehe..
Sesse kommer hit snart och då ska vi tvätta massa bäbis kläder:D och det blir ju kul. Nu är hennes lgh klar och det är ju jättefint hemma hos henne. Så nu fattas bara att bäbisen kommer till världen.....så Jonathan visa dig nu!! :D
Ah han lyssnar inte på mig.
Kiddi och Sesse va här i går och vi åt Tacopaj och sen dansa vi på dansmattan, Sesse skulle bara titta på för hon är ju ganska så trött nu stackarn men hon kunde inte låta bli så hon dansa oxå lite men fick skippa alla hopp. Sitkul va det :D
Snart är Kiddis jobb hos Vattenfall klart så vi hoppas att han ska bo ett tag hos Sesse eller tills han får ett jobb och lgh.....känns helt underbart att ha han här, det va länge sen man kunde umgås med han så mycket och det har jag faktiskt saknat.
En timme senare: Nu har jag vart och mött Sesse på vägen och vi har vart i tvättstugan och slängt i massa bäbiskläder......riktigt kul att tvätta så små kläder hihihi.
Ska umgås med Sesse lite nu men ni får ha det så bra.........Bye bye....over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0