Nu vill jag inte vänta längre!!!!

Här händer absolut ingenting:S  Sesse fortfarande stor som en flodhäst ;) och han vill inte ut. I går proppa hon i sig nästan ett helt kilo vindruvor som skulle hjälpa men icke sa nicke han håller sig fast där inne..
Vi ska snart hem till henne och städa lgh dammsuga och torka av golven, jag ska fixa hennes gardiner i köket för hon har fortfarande julgardinerna uppe....inte så kul när jan är snart slut:)
På onsdag ska hon till bm igen och jag som trodde vi inte skulle träffa henne igen :S Men men sånt är livet.
Hon har fått massa förslag om hur hon kan få igång det hela som tex: risinolja (inget att rekomendera) vindruvor, halv burk pepparkakor (lol) ananas, etc, etc. Men man kan bara inte vräka i sig massa skit för att få igång det, bara vänta och han kommer när han kommer.
Ska baka en äppelkaka till henne sen så hon blir glad för nu är hon bara så trött på allt, men jag tror att en kaka skulle göra henne glad :D
Men vi får höras senare för nu ska vi iväg.
Ha det bäst alla.
Over and out.
BTW ni som läser får gärna kommentera mina blogginlägg :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack för din kommentar!
Nej jag hat förstått att man får leva med bristningarna, men det är ju klart värdt det för vad man fick för det! :D Jag hoppas sesses bebis vill komma ut snart! :)

2008-01-21 @ 10:39:53
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Anonym

jasså får man hehe.
ja än så länge har ni ju inte åkt iväg o städa... så ska vi hångla så länge???

2008-01-21 @ 11:57:49
Postat av: Jonna

haha, för övrigt var det jag som "tipsade" om pepparkakorna. Jag tror ju inte heller att nåt kan sätta igång det, men det var så komiskt att jag läst att man sätta igång det med hjälp av pepparkakor så jag smällde i mig massor och några timmar senare gick vattnet. En rolig tillfällighet :)

2008-01-21 @ 12:14:37
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Marie

nej , sesses bebbe kommer nog när han e redo för världen .. gick över 16 dagar me min envetna pojk . :)

2008-01-23 @ 12:40:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0