Ny dag.

Då va man uppe igen.....trött som satan är man oxå.
I går va jag faktiskt duktig, packade ner alla julsaker och fick i ordning här hemma.......måste ändå dammsuga och torka av alla golv men sen är det klart. Hinner nog inte göra det i dag eftersom jag ska till Sesse och hjälpa henne.
Stackarn ringde mig i går kväll och berätta att det fanns massa myror (fortfarande) i hennes lgh....inte kul alls så vi ska till TF och prata med dom......nu får dom fan göra nåt åt det......blää......hatar såna småkryp.
Efter det ska jag köra henne till Willys och hon ska handla blöjor och lite andra grejer till bäbisen :) sen blir det att möblera om hemma hos henne, hon ska ha det stora rummet till sig och bäbisen.
I går va jag med henne hos barnmorskan och fick se en pytte pytte pytte liten hand aww det är så gulligt, hon kollade om lillen hade fixerat sig och det hade han gjort.....sen ska hon dit den 23 igen men jag tror inte att hon kommer att gå dit då för då har han kommit till världen.....så jag tackade barnmorskan för allt och hon bara log och fråga mig om jag va säker på att inte komma dit igen och jag sa bara ja det är jag :D   Hoppas att han kommer snart. Sesse är ju så trött nu stackarn.
Kiddi åkte hem i förrgår och jag saknar han fruktansvärt mycket......en helt underbar tid fick vi med honom nu. Han ska komma hit i feb och då kommer Alexsandra med honom :) blir kul att få träffa henne. Har pratat med henne på msn och hon verkar va hur gullig som helst.....tycker om henne redan :)
Nä nu blir det lite kaffe och sen frukost till Gabbe sen får vi dra oss till dagiset......det va ju stängt i går när vi kom dit hahaha det hade jag glömt. Blir ju så när han bara är här varannan vecka.
Men ni får ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0