Snart dax att gå sova:)

Hej igen, som jag sa så skulle Sesse få sova men jag va tvungen att väcka henne ändå :S kom på att jag hade tvättstugan och skulle ta hennes tvätt oxå för hon skulle köpa lakan till spjälsängen och det är dax att allt ska va klart ;) men iaf så åkte vi till jysk och hon köpte lakan och där såg vi ett skötbord som hon ville så gärna ha så det va bara att åka hem och tvätta och sen ringde jag hennes pappa och frågade han om han ville va med och ge henne det .......han tyckte det va jättebra så det blev så att vi köpte det till henne och hon är jättenöjd :D så i morgon ska jag dit och puzzla ihop det :)  Vi åkte till Maxi oxå och hon köpte gardiner till köket.
Åkte från henne kl 19 och sa till henne att vila upp sig tills i morgon. Jag är lite nervös för att hon kommer att bli dödstrött när det är dax för förlossningen och det är ju inte bra.
Gjorde nån ny maträtt i dag som gjorde att jag kom att tänka på brandsläckare......usch så starkt det va och ändå hade jag i massa matlagningsgrädde för Gabbe är ju här och han kan ju inte äta så stark mat......men men han åt ganska bra men till slut så sa han att det va för starkt.......han är ju otroligt duktig :D trodde inte att han skulle kunna äta så mycket av det.  Efter dagiset va han hemma med sin pappa när vi Sesse åkte runt och dom hade kul...dansade på dansmattan......det älskar dom båda två, sen när jag kom hem ville Gabbe visa mig hur han dansa och han är bara så söt :)
nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan jag ska gå sova.....är skit trött :S
Men ni får ha det så bra och natti natti på er alla.......over and out.

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

ska hon snart föda? det låter som det :)

2008-01-09 @ 21:42:28
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0