Söndag 27/1

Nu va det länge sen jag va här men ska skriva ett par rader nu.
Sesse är hemma nu och vilar, hon är så trött hela tiden stackarn...hon somnar över allt bara hon lägger sig ner så somnar hon:)
Vet inte om hon kommer hit i dag eller i morgon, för barnen ska hem i dag och då blir det lugnt här igen...hon orkar inte med dom nu......för dom tjatar så mycket med henne hihihi.
Men i dag har vi alla städat hela lgh och barnen va riktigt duktiga......tog en bild av Gabbe när han dammsög sitt rum och han märkte inte det, han va helt i sin egen värld:D kämpade på som bara den hehehe...

I torsdags va vi iväg och köpte lite fiskar till och jag köpte en till mig som heter regnbågshaj en riktig liten sötis:D ska köpa två silverhajar oxo, dom är sååå fina. Nu har vi fyra yngel så gulligt så.....dom har blivit ganska stor nu behöver man inte förstorningsglas för att se dom:)

Kiddi har vart här på besök och han åkte till sin söta flickvän Alexandra, dom kommer hit på onsdag...tror jag :) Längtar så efter att få träffa henne.......och om Sesse har fått innan helgen så har vi bestämmt att vi ska ta lite dricka och dansa med dom här.....Sesse blir ju inte ensam för hennes pappa ska komma hit nästa helg om hon har fått dvs. Hoppas det.....stackars mammas lilla tös :S så trött så och hon längtar ju så efter sin lilla gullegris;) och det gör ju jag oxo.
Så mycket man tänker nu, som om han har nått hår och hur hans fingrar är, hans pyttesmå tår, ansiktsformen...... ja bara allt .....man längtar så oerhört mycket efter att få se han och hålla han i sin famn.

Ja det va väl allt denna gången, om det är nån som läser det här får ni gärna skriva kommentar :D
Ha det bäst alla.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mira

Väntar ju oxo på lillfisen! Dags o hitta utgången nu tycker jag! :-) Eller så väntar han där på att nåt frö ska ta hans plats i fostervärlden! :D *visslar o ser helt oskyldig ut*
;) ;)

Ni har inte funderat på silverfiskar?

2008-01-27 @ 21:16:46
Postat av: Anonym

3 yngel e d bara nu :D
*pussas*

2008-01-29 @ 08:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0