Söndag!

I går åkte barnen hem, Annika va här och hämta Gabbe sen kl 5 lämna vi Jasse hos sin mamma......åkte till Sesse en sväng och drack kaffe........mysigt att sitta hos henne, känns lite ovant bara att hon har sitt eget hem nu :)
Efter det åkte vi hem och jag tittade på nån komedi, Markku spelade turnering i poker. Gick och la oss kl 23:30 tror jag :S den kan ha vart lite mer. Drömde om Sesse hela natten.....att hon ringde mig och sa att det va dax nu :D fick lite panik när jag vakna i morse...första jag gjorde va att kolla om jag hade missat samtal, men det hade jag inte phew......har alla telefoner på nattduksbordet så att det är säkert att man hör om hon skulle ringa mitt i natten :)
Tror att jag börjar bli lite tressad av all väntan hehehe.
I dag ska jag köra henne till stan och hämta nya förlossningspapper (journalen) dom andra hade hon tappat på gatan och dom blev överkörda av en bil och det pissregna den dan så det finns inte mycket kvar av dom :( men hon får nya så allt är bra. Sen ska Markku hjälpa henne att få upp hyllor i vardagsrummet, man måste borra för dom (jädrans betongväggar) sen ska hon med oss hem för ungen kom ju inte ut i natt så då ska hon dansa som en galning och försöka få igång det hela hihihihih hon är sååå söt när hon dansar.
Hade tänkt sova lääänge i dag för en gångs skull men näää upp kl 9 då orka jag inte försöka längre....hade vaknat flera gånger på morgonen......konstigt att det alltid är så när barnen inte är här......när Gabbe är här är jag sååå trött på morgonen och skulle säkert kunna sova hur länge som helst.......sen när man får sova nej då är man uppe hur tidigt som helst....men men som min sötis säger man kan vila i graven ;)
Nu har jag inget att skriva om....... men ni får ha det så bra.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0