Stackarn :(

Det är vad som hände i går.
Min dotter är helt slut nu, hon hade sovit hela natten och vakna inte förrän kl 9 när jag ringde henne. Jag åkte dit lite senare och vi möblerade om och stack till willys så hon kunde handla, sen bjöd jag henne på mat här hos oss och det ville hon så gärna.....efter det skulle vi till Maxi för hon skulle kolla nåt där men hon somna i min säng och jag ville inte väcka henne så hon fick sova nästan två timmar...så Maxi får vänta.
Gabbe ville spela direkt när han kom hem men det fick han inte......jag är kanske taskig men jag försöker lära han att det finns mer i livet än spel och tv......så han gick in på sitt rum och rita en jättefin bild till sin pappa och sen lekte han med sina bilar. Senare på dan fick han spela i en timme.
Pratade med Kiddi min son och sa till han att jag sakna han men det tyckte han va konstigt för han hade åkt i söndags, men så är det med oss mödrar vi vill ha våra barn så nära så möjligt.
Annars hände inte mycket, bara det vanliga.
Körde Sesse hem kl 21 och sen satte jag mig här och pratade med Mira......va nåt strul med msn som vanligt så hon trodde jag hade blockat henne hahahaha aldrig att jag skulle göra nåt sånt. men iaf så kunde hon inte se att jag va online.
Men men nu är det ny dag med nya tag. Sa till Sesse att jag tänker inte väcka henne i dag utan hon får sova så länge hon kan. Nu är det inte långt kvar så hon måste vila så hon orkar med förlossningen :) Men vi ska till Maxi i dag och hon ska köpa gardiner till köket. Sen ska hon packa väskan som hon tar med sig till BB och vi ska göra i ordning hemma hos henne så att allt är klart när han kommer till världen.
Det va nog allt denna gången, ha det bra...
Over and out

Kommentarer
Postat av: Frida

HA en bra dag :D Kul att du skriver blogg :) Puss&Kram Frida

2008-01-09 @ 07:38:55
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0