Tisdag

Ojojoj va jag har sovit gott i natt och läänge, vakna inte förrän kl 10 så skönt:)
Satt vid datan och prata med min vän Åsa på msn.....alltid kul att prata med henne:) Men sen va jag tvungen att sluta för vi skulle iväg men kom att tänka på att Sesse kanske skulle med för vi ska till min svärmor och hennes man och Sesse gillar dom så mycket...och jag trodde rätt för klart att hon ska följa med....men hon hade precis vaknat så jag fick lite tid att skriva här:) Men iaf så ska vi hämta köksstolar som Sesse fick av dom och aquarium som vi skulle få....hon vill att vi ska ha det så vi kan ha deras fiskar oxå hihihi men vi hade faktiskt pratat om det att skaffa aquarium så därför :D Sen ska Markku kolla deras skrivare för den strular lite.
Alltid kul att åka till dom, helt underbara människor:)
Sen blir det väl att åka till Sesse och fixa den där jädrans hyllan.....för inte fick vi upp den i går och vems fel vad det då :S absolut inte mitt fel eller ????? Äh jo det va det väl.....
Pratade med Kiddi och Alexandra i gårkväll, Alexandra är Kiddis nya tjej.....Kiddi kommer kanske hit den 25 YAY längtar så :) OCH sen kommer Alexandra hit oxå.....så vi får träffa henne för första gången och det ser jag framemot.. hon verkar va en helt underbar tjej och jag är så glad för Kiddi. Hur hon är: glad, rolig, söt, inte för blyg, lätt att prata med......mer får ni veta senare :) Hoppas bara att min tokiga familj inte skrämmer iväg henne, men jag har lovat henne att vi är snälla och det är vi även om vi är lite tokiga....eller lite och lite.....hmmm....
Nej nu får jag sluta och göra mig i ordning så gott det går :S
Ha det bra alla.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

e vi tokiga? blanda inte in mig i erat förhållande :)

ok vi e väl tokiga. det bara grannarna som inte har fattat det eller så vågar dom inte säga nåt bara :D

2008-01-15 @ 12:16:15
Postat av: markku

det va jag ja

2008-01-15 @ 12:23:31
URL: http://pipirull.blogg.se
Postat av: Anonym

fniss

2008-01-15 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0