Torsdag!! Glömde skriva i går :S

Då va det torsdag.
Vi gjorde massa i går, Hade tvätten och jag visste att Sesse behövde tvätta så jag ringde henne och kolla om jag skulle hämta henne det ville hon så jag slängde i tvättmaskinerna och hämtade Sesse. Markku va lite rastlös och ville att vi skulle hämta byrån så kl 14:00 stack vi iväg och hämta den, köpte på vägen frigolit för att ha under aquariet. Byrån vägde ju tonn så vi fick ringa Pecka och fråga om han kunde hjälpa Markku upp med den....jag ville inte äns försöka för jag har haft ont i ryggen i några dar nu.....och Markku tyckte inte heller att jag skulle göra det. Men iaf så kom dom hit kl 17:00 Pecka hjälpte Markku fixa allt i ordning och sen satt vi och fika och tjata lite.
Kirsi sa att hon hade bakgrundsbild som vi kunde få och lite andra grejer till aquariet. Så dom kommer hit i dag nån gång :)
Tvätten blev ju klar i går och aquariet blev klart till 50%  Körde Sesse hem nån gång mellan 7 och 8 tror jag, sen skulle jag titta på handbollen...match mellan Island och Sverige...men det glömde jag :S  men men jag tittade på unga mödrar och Las vegas.
Skriver i dag om fredag och hur den har vart.......men iaf ingen bäbis på väg ut än :(
Ha det bäst alla
Over and out!

Kommentarer
Postat av: sesse

Ne, ditt barnbarn håller sig fast där inne >.

2008-01-18 @ 10:33:50
URL: http://soulstone.blogg.se
Postat av: sesse

Ne ditt barnbarn håller sig fast där inne -.-

Btw.. "äns" stavas "ens & "aquariet" stavas "akvariet" :P Bara så du vet, stör mig lite smått på det, hoppas det inte gjorde nått att jag rätta dig, hihi (A)

Älskar dig mami!

2008-01-18 @ 10:35:13
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0