Då var det dax igen att skriva lite.

Igentligen är jag ganska så trött på den här bloggen, men den blir här ett tag till.   Tror jag :P

Va fasen ska jag skriva då, det händer inte mycket på den här fronten. Sesse är ju kvar på Island och jag börjar sakna dom rätt så mycket, men dom kommer hem den 20/6 oj va jag ska pussa och krama min lilla plutt :D

Har vart och fixat lgh till Sesse på samma gata som vi bor på och som är 2rum o kök, hon trivs ju inte där hon bor nu och eftersom hon har ångrat sig med flytten till island så ville hon ha en ny mindre lgh......men det va inte med glädje hon bestämmde sig för att bo här :( Lgh får hon den 1/7 så det blir lite tufft när hon kommer hem, packa och städa hela lgh men jag ska hjälpa henne med flytt och städning. Så får hoppas att hon börjar trivas här.

Funderar faktiskt på om hon kan ha förlossningsdepression :S hon har alla symtom så jag ska be henne prata med sin barnmorska så hon kan undersöka det, för om hon har det måste hon få hjälp som inte jag kan ge henne.
Man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa sina barn :(

Jag börjar bli ganska gråhårig om det är nån som vill veta :D så är det när man har världens alla beskymmer på sig :P *bra att ha nåt att skylla på* Hmm eller så är det kanske för att jag börjar bli gammal...oops.....får be Mira färga håret!!!! Och sen vadå???  BOTOX eller??? nä jag får acceptera mina fina "söta" rinkor..........vadå ålderskomplex??? Jag?? absolutely not!!!
Nu orkar jag inte skriva mer, ha en underbar helg!!!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0