Suck...

Försöker få tag på tjejen som hyr lgh som Sesse ska flytta till men det är inte lätt :( Ska ju titta på den....men hon verkar va väldigt upptagen ung dam :S  Skulle titta på den i går morse för vi hade bestämmt tid men när jag ringde hade hennes häst blivit sjuk så hon va tvungen att åka och kolla upp det (och det förstår jag) men hon skulle ta kontakt med mig när hon kom hem, så i dag orkade jag inte vänta och ringde upp henne och frågade om hon hade kommit hem men samtalet avbröts......dang it......och inte gick det att få tag på henne igen per tel........så jag gick bara dit och ringde på men inget svar grrrrrrr  blir så trött på sånt. Så jag får fortsätta ringa dit.

I veckan hade Gabbe tagit min parfym och sprayat över allt i badrummet och när jag fråga han vad han hade gjort och varför kom han inte ihåg nånting, konstigt att en sån liten ung grabb kan bli senil i så ung ålder, han är ju bara 5 år :P Men det luktade gott i flera timmar i hela lgh iaf :D

Nu är jasse och Gabbe båda här och dom brottas som syskon ska göra hahahaha riktig syskonkärlek där hiihihihi

Ha det fint alla.
Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0