Måndag.

Gomorron på er alla:)
Vaknade inte förrän kl 9 i morse när Markku kom hem på frukost......mysigt att vakna vid en puss :D Han är bara så underbar min sambo :)
Sesse ringde en minut senare, hade sagt till henne i går att hon inte fick ringa mig förrän kl 9 så det gjorde hon hihihi. Nu är vi barnlediga och då får man hitta på nåt att göra...blir tomt här när inga barn är här....men Jonathan håller oss iaf busy när han är här :D Han har vart ganska orolig den lilla, har haft ont i magen men i natt hade han sovit i 12 timmar utan att äta :S Sesse hade lagt sig med han kl 8 i går kväll och hon vakna kl 7 i morse och fick väcka han för att äta. Han va säkert trött den stackarn för han va uppe hela dan i går.
I dag ska jag färga Sesses hår och sen ska vi kanske till Mira om jag blir bättre i magen...har haft svårt att gå pga mina magbesvär....tror det är luft bara som vill ut :D men nu har jag vart så i tre dagar. Men men vi får se, kanske bara bra att gå lite och få lite fart på luften ;)

I går hade polisen hittat en man mördat här i Torshälla och det är ju sorgligt att sånt ska hända. Två har blivit anhållna, en man och en kvinna och jag hoppas det är mördarna som dom har haffat. Jag kan inte förstå hur en människa kan mörda en annan människa, jag ryser bara vid tanken att göra nån illa......så hur fan kan folk skada en annan person så att den avlider? Helt jävla sanslöst. Det ska tydligen va knarkare som va där i farten och man vet ju att dom tänker inte som man ska när dom är höga men det är sorgligt ändå. Den som dog oavsett om han va knarkare eller inte har säkert en familj nånstans som kommer att sakna han :( Alla har lika rätt till att leva och ingen har rätt till att ta en annans liv. Sem det där att folk kan stå där timme efter timme för att kolla vad polisen håller på med.....alltså ingen respekt för den avlidne. Jag är kanske inte bättre för jag tittade åt vänster när jag körde förbi men att jag kör där fram och tillbaka bara för att se vad som händer ALDRIG!! Skulle va helt underbart om folk kunde ha lite respekt för andra.
Nej nu har jag inte mycket annat att skriva om så ni får ha det bra och visa varandra respekt :)
Over and out!

                                                  Ett ljus till den som dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0