Massa skit bara.

Nu är jag frisk, eller hostar lite men det gör ju inget:)
Det va ju ganska länge sen jag skrev nåt så lite info måste ni ju ha :D
Ja hade inte kul i tvättstugan det kan jag säga :S men det är sånt man måste göra.
Gabbe kom inte till oss förrär på tisdag för Markku hade vart så sjuk och vi ville ju inte smitta han, han har fått så det räcker av förkylningar....men på tisdag kom han och är här och Jasse är hos oss oxå. Hon har hunnit bli 9 år den lilla sötisen :) så i dag va vi iväg och fixa mobil till henne....hon blev jätteglad :)
Sesse och Jonathan kom hem i förrgår, jag hämtade dom i Västerås på kvällen. Ohhh såååå mysigt att få pussa min lilla sötis...hihihi.....han är så fin så :D
I går va Sesse här redan klockan 8 på morgonen, vi tog en promenad och lämnade Gabbe på dagis och sen gick vi till okq8 och hämtade Sesses nya telefon. När vi kom hem ville jag få bada lilla Jonathan och det fick jag :D Det är första gången han får bada för nu är hans navel helt läkt. Han tyckte det va så där hahahaha ibland skrek han och ibland va allt ok hihihi. Han va lite orolig i går och sov inte mycket.
I dag har jag träningsvärk efter att ha hållit han så länge hahaha snacka om att inte ha några muskler kvar :S
Pratade med syrran (Jenny) och sen min mamma hehehe mamma tycker det är så coolt att ha en dotter som är mormor :D Fan va jag saknar dom alla :S Skulle vilja åka till island och hälsa på dom och äta all go mat där......mums....maten där är såååå go, påminner om maten i finland...dom har oxå fruktansvärt go mat.
Bakade tårta innan för Jasse så det blir lite fika här sen.
Har inte mycket mer att skriva om nu, saknar min underbara son och hans käraste.....skulle gärna vilja att dom skulle komma på besök.
Är så sugen på att måla köket här, Mira hade gjort i ordning sitt kök och det blev skitsnyggt så nu är jag helt inne på att fixa till här :D Så tråkigt med allt vitt och massa hål efter alla andra hyresgäster :S Men vi får se om jag får tummen ur röva :P
Nu ska jag inte skriva nåt mer, ha det fint alla.
Bamsekram
  Gabbe så stolt av att han fick hålla Jonathan :D
  Så skönt så....
  Badat och fin :)
  Är jag inte bara vackrast av alla :D

Kommentarer
Postat av: Mira

Hihi, underbaraste Jonathan!!
=)

Jag brukar inte ha så mkt för mig, tänkte åka till Loppis på tisdag o kika om jag hittar lite påskgrejjer :D Men det är väl typ det enda jag har inplanerat nästa vecka, bizi woman, huh? ;D *fnissar ironiskt*

Uppdaterade bloggen med lite mer bilder på köket, fått upp hyllan nu som jag målade lite oldfashioned :P...älskar ju lite xhabby chic stilen, gäller bara o för mig kunna planera in det med den "modernare" sidan av mig oxo- inte det simplaste haha, värsta schizot i farten *haha*...
Var förresten en sväng på rusta o köpte lite saker som jag måla oxo som syns på bilden sen. Hittar man inte det man vill ha i rätt färg får man försöka ordna! :P
Well well...ska gå o kika om väggtexten torkat än så jag kan pillra lite mer på den :P...annars så hoppar jag i säng!
Men säger hejs svejs o NATTI!

Kram Mira

2008-03-08 @ 22:39:15
Postat av: Mira

hehe, bara o komma! ;)...har idag fortsatt med hallen lite grann... :P...men fick ge upp för nu väääääärker det banne mig i varje del av kroppen igen :S....perkele rent ut sagt! Vill ha allt klart helst redan IGÅR typ hihi....
På onsdag kommer min faster hit på förmiddagen en sväng, men annars har jag inget större inplanerat, ska väl bara till byggmax nån dag o köpa lite plankor...eller vad heter det, spont...nåt sånt. :P

Hör av Dig så jag e hemma sen bara! :D

KRAM!!

2008-03-09 @ 18:17:48
Postat av: Ninia

Sitter här i tårar, har läst om Sesses förlossning och allt det andra fina. Du är verkligen underbar!
Kram
Niniz

2008-03-13 @ 22:02:52
URL: http://www.ninis74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0