Torsdag.

Då va den dagen nästan slut och man är ju rent ut sagt skit trött.

I går åkte jag och Sesse och handlade på willys därofrån gick vi till rusta, sen hem och in på hemköp och sen hämta Gabbe på dagis.
Han hade vart så glad på morgonen och sjöng här och trallade:D

Skulle börja med maten när Markku kom hem från jobbet (lite tidigare en vanligt) då va dom inte så hungriga så vi bestämmde att vi skulle åka till tunapark och titta lite där och det gjorde vi men Markku och Gabbe stannade hemma.
Väl där gick vi in på Gina och jag köpte underkläder men jag hittade inget annat där jag ville ha:( såg faktiskt ett par byxor och en kjol men jag tyckte jag va för gammal för det:S Men det va skitsnyggt iaf :)
Sen va vi på Cubus och kollade och jag gick direkt till barnkläderna och kolla men Sesse påminde mig om att jag skulle faktiskt titta på nåt till mig:D hehe men jag kollade iaf på lite kläder till Gabbe men det va inget jag tyckte va snyggt eller jo men det va för stort :( Gabbe har ju 110-116 men det va i 120 och det är alldeles för stor för han. Faktiskt stor skillnad på 116 och 120...men jag får vänta på att hitta nåt det kommer in nya varor hela tiden så :D
Sen sprang vi in och titta på skor men det va samma där, hitta nada:( alltid så när jag ska köpa nåt till mig.
Sprang in på coop oxå för att köpa vitaminer till Gabbe.

Markku hade fixat maten när vi kom hem så det va bara att sätta sig och äta...tacos blev det...mums :)

I dag vakna jag som vanligt kl 7 och Sesse ringde lite senare, vi hade bestämmt att vi skulle till ÖB men jag sa att jag skulle duscha innan och jag skulle ingenstans förrän Markku hade vart på frukost (försöker va hemma när han kommer hem på frukost och lunch) så hon tog en promenad med Malin och hennes lilla prinsessa Klara.
Men vi åkte iaf till öb lite senare och jag köpte massa godis till påskäggen....blev lite för mycket men men det är ju bara påsk en gång om året ;) sen köpte jag lite skumbad och sånn skit...doftolja och doftljus handla jag oxå och boxers till min fina sambo.
Kom hem kl 12:30 och då hade Markku kommit hem, Sesse gav lillen mat och sen gick vi och hämta Gabbe på dagis då då hade jag oxå hunnit städa undan i köket....fattar inte hur det kan bli så stökigt där:S
sen gick vi hem och jag skulle vila lite men ack va jag bedrog mig :D
Lillen va så glad så jag va bara tvungen att prata lite med han ohhhh han är bara så söt när han försöker prata med man och sen ler han så fint så....helt underbar :D sen blev han riktigt pisst på mormor och hennes tjat och ville vila men det gick inte så bra för han va tydligen övertrött:S men till slut så somna han och hans mamma :) så jag började fixa med maten men då skulle vi iväg till svärmor och fixa deras skrivare och sen Hämta Jasse så det va bara åka, hann precis hem och hämta Sesse innan vi skulle möta hennes kompis och hjälpa han med lite grejer;) sen körde jag Sesse hem och när jag kom hem hade Markku gjort maten, stackarn att han får göra maten hela tiden när han har jobbat men så är det vi försöker hjälpas åt när det blir mycket hit och dit:) som det har vart nu.

Men i kväll har jag tatt det lugnt och vilat så jag kan ta Jonathan i morgon, Sesse skulle festa lite med Malin och Tobbe men deras lilla sötis är sjuk så hon vet inte om det blir nåt med dom men jag sa att hon kanske kan festa med Sami i stället:D ( det är hennes kompis och han är helt underbar vän måste jag säga)
Bara så hon kommer ut lite och träffar andra och har kul för det va ju länge sen hon hade lite kul. Och vi vill ha Jonathan här över natten :D Han är bara såååå sööööööt :D
Men nu har jag inget mer och komma med så ni får ha det så bra och glöm inte att kommentera!! :D
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0