2 års dagen!

Det va ett tag sen!!! Men jag är bara så otroligt dålig på att skriva blogg och det kanske spelar ingen större roll för dom som läser det är utomland för tillfället :P

Denna dag den 24/5 i denna tid för två år sen åkte jag för att hämta en man som jag hade träffat på netet, han skulle komma på besök till mig och jag hämtade han i Limmared...då bodde jag i Falkenberg.

Han stannade hos mig i tre helt underbara dagar. Det va så jobbigt när han åkte hem till sig igen.
Vi höll bra kontakt med varandra och i juni blev det så att jag åkte och hälsade på han, jag stannade i två veckor i Eskilstuna och fick träffa hans son och hans ex.
Dom två veckorna va som en början på ett annat liv.

Hela sommaren åkte jag till han och han kom till mig men vi visste båda två att det skulle inte hålla med så lång distans, det blev svårare och svårare att sägja hejdå och inte blev det bättre när hans son och hans ex son skrek till mig från balkongen när jag skulle hem att dom älskade mig :S Man hade inte ens kommit från parkeringen när man ville till baka till han, men jag hade mitt liv i Falkenberg och han sitt i Eskilstuna. Åkte med min dotter till Turkiet i två veckor och vi hade vart där i ett par dagar när jag fick sms från han att om jag ville så kunde jag flytta till Eskilstuna. Så lycklig jag blev :D Tiden med min dotter i turkiet va helt underbar, vi pratade om det om hon skulle vilja flytta för jag ville inte flytta om inte hon tyckte det va ok. Sen blev det bestämmt med flytten. Jag var ju lite orolig om det skulle hålla för man lär inte känns nån riktigt bra på så kort tid men jag ville testa iaf. Då var det att hitta en lgh och till slut så fick vi en 3a. Han kom till Eskilstuna med sin kompis och sen bar det av till nytt liv. Vi flyttade ihop den 1 december 2007 och vi är lika lyckliga eller kanske lyckligare i dag som vi var i början. Så i dag firar vi våran två års dag, det ska bli lite grillmat, nån öl och vin och massa mys :)

Markku Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0