Härligt!!

I går tog jag och Markku en låååång promenad med våran lilla plutt :)
Vi hämtade han kl 2 Hos Sesse och jag började med att ta av han byxorna för det var så fruktansvärt varm.....han somnade som en stock lilla sötisen:)
Sen gick vi i ca en timme och sen vila vi under en jättestor ek. Sen gick vi hemåt och vi var inte hemma förren kvart i fem och då fick han äta.

Sesse hämta han lite senare, när hon gick hem så spelade vi poker, vem vill bli milljoner och sen lika par leka bäst.
Och jag vann så klart i poker och vem vill bli milljoner i det andra var det ingen som vann...annars hade jag vunnit ;)

Gick o la oss kl 1 på natten.

Vaknade kl 10 i morse.
Har bara suttit på balkongen och njutit av det fina vädret.

Vi gjorde mat tillsammans som vi åt ute. Sen kl 4 kom Gabbe till oss och då gick vi till affärn. Köpte isglass till mig och Gabbe....så gott i värmen:D Gabbe tappa sin i golvet i trappuppgången så han fick äta upp min oxå.

Så nu sitter jag här och är vääääldigt rastlös, vet inte vad jag ska hitta på att göra:S

Skulle vilja ha en lite gräsplätt som man kunde pyssla om, ha lite rosor och några urnor med blommor.

BTW jag HATAR mina grannar, eller nej det gör jag inte men jag är såååååå avundsjuk på dom för dom grillar hela jävla tiden med KOLgrill....och vi har bara ynklig liten elgrill. Men jag sa till Markku att grillar dom en gång till så skiter jag i alla regler och köper oxå en KOLgrill, det smakar bättre och dom är mycket större. Så nu funderar jag på vad jag ska köpa för grill och sen ska jag prata med tf om att stå i kö till lgh på bottenvåning. Håll tummarna för våran skull :D

Va fasen ska jag hitta på??? Är så rastlös:S

Nej det va nog allt i dag men ha det fint i solen:)
Over and out!

   
Jag                                            Markku                            Jonathan har precis
                                                                                            vaknat där :D


Kommentarer
Postat av: sesse

Gud var STOR mammas "lilla" plutt har blitt :O Hemskt vad fort han växer, snart kommer han väl ränna ute på nätterna :O

2008-05-13 @ 11:33:41
URL: http://soulstone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att allt är bra med er och att ni snart får en lägenhet ..BOTTENVÅNING!

hihi

Hälsa Markku!

KRAM

2008-05-15 @ 00:04:46
Postat av: J

Haha jadå sålänge det innehåller alkohol å man slipper mixa det så är det helt klart godkänt ;)

Men då får du kalla den Kornelias Smoothie istället, Jonas sommarsmoothie är numera patentsökt och varumärkesregistrerad.

2008-05-19 @ 19:33:07
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: J

Eeexakt! =)

2008-05-19 @ 22:18:22
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0