Nytt från knas fronten!!

Jaha det va nån som ville att jag skulle uppdatera.....nån anonym :S förstår inte det för jag är ju jätte duktig på att skriva i min blogg...NOT!!

Ja vad har hänt här då?
Massa stuff som jag inte berättar här ;) men kan berätta att valborg va hur bra som helst.
Fick besök av min son och hans flickvän och vi gick till brasan och sen spela vi poker och lika par leka bäst...sen blev det dansmattan.
Sesse va med oss en kväll och Jimmy kom hit en sväng oxå.

I går va jag iväg med Markku och träna...lmfao...Markku spelar innebandy med Antti, Mike, Annika, Alex, och några till så jag och Mira va där och tränade lite....och det blev väldigt lite för min del....pust....har inte tränat sen jag höll på med step up och det är ett par år sen hahahaha sa man va helt slut efter en liten stund. Lite tråkig att man inte kan träna armar och axlar men det får man ta...blir mage, ben och rumpan får man försöka att träna på rätt plats....sitter för långt ner enligt mig :P  så upp med den :D

Hade min lilla plutt här i några timmar i förrgår så Sesse fick lite egen tid:)
Han är så snäll som vanligt, gav han mat och sen fick han sova några timmar...sen va jag tvungen att väcka han för han skulle hem och när jag bytte blöja på han så passa han på att kissa på mig, sig själv och överallt i sängen och Sesse blev skit glad för det...hahaha

Så i dag är det tvätt tid, ska kanske med Sesse till affärn sen men vet inte riktigt om jag kan.
Vet inte om jag kan va bland folk eftersom bikinilinjen är i gång igen och det KLIAR!! som fan :P Men det får man stå ut med nu när sommaren är här :D Har ju fått växa lite villt över vintern men det går ju inte på sommaren, eller hur;)

SÅ nu får det duga och du anonym du kan väl lämna ditt namn oxå när du kommenterar, även om jag kanske inte känner dig så är det alltid lite roligare när folk skriver iaf sitt namn :)

Ha det fint alla i solen!!!

Over and out!

Lite bilder :)

Så duktig att äta :)   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket, du vet vem jag är :P

2008-05-08 @ 14:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0