UTMANINGEN!

Lovar du att vara ärlig:
Ja jag lovar :)


Du heter:
Kornelia


Smeknamn:
Konný och honeypearl.


Låt just nu:
Shining from heaven, Bob Sinclar


Om du röker:
Ja.


Beroende av:
Musik, datan, min familj och vänner


Vad tror folk om dig:
Hmm..att jag är knasboll plus att jag kan va för

ärlig ibland, men jag vet inte :S


Stämmer det:
Ja det gör det.


Vad får du oftast dina komplimanger från:
Min underbara sambo:)


Brukar du skratta för dig själv:
Ja det gör jag... lmao


Vad står det i ditt senaste inkomna sms:
Ok.


Vilken är din favorit målning:
Allt som min bror, min föredetta svärmor eller

min syster yster har gjort.


Vart bor du:
Torshälla.


Trivs du där:
Trivs jättebra här.


Vad har du för mobil operatör:
Comviq


Är du allergisk mot något:
Ja, skräp, stök, skit och oärliga människor...ja

juste hund och katt oxå...hahaha..


Har du haft sex i dag:
Ja klart jag har.


Nästa mål i ditt liv:
Få bättre koll på ekonomin och träna i måttliga

mängder :P


Hur svarar du i mobil:
Hallå, Ja eller Kornelia.


Vem ringde du senast i dag:
Min dotter Sesse.


Vad sa den du prata senast med i telefon:
Allt möjligt.


Antal sömntimmar i natt:
Hmm ja det va inte många 5-6 timmar för vi gick

inte och la oss förrän kl 5 i morse :S


Sov du ensam:
No way min älskling sov så klart med mig :D


Tycker du om din pappa:
Ja det gör jag, han är den roligaste personen jag

känner.


Brukar du komma i tid:
Jag försöker och om jag är ensam då är jag i tid.

När mår du bra:

Nu och när dollarn går upp igen!!

När blev du fotad senast:
I gårkväll...fniss...


Vanligaste färger på dina kläder:
Kan inte säga nån speciell färg..vitt, blått,

rött, svart...etc..


Vad tycker du om fötter:
Fötter?? Bra att ha ;)


Är du smart:
Tillräckligt för att veta vad jag vill :D


Vem/Vilka saknar du just nu:
Min bror och mormor som har tyvärr gått bort sen

mina släktingar på Island Mamma, systrar och hela

köret..


Favorit dryck på morgonen:
Minimjölk och efter det KAFFE KAFFE KAFFE!!!!


Är du blyg:
Så där, inte så farligt längre.
 
Sysslar du med någon sport:
LOL va med Markku och alla i dag för han spela

innebandy och jag "tränade" så länge med

Mira...jo vi säger det att jag tränar på fullt

hahaha....nej jag ska bli bättre på det :P


Vill du hellre ha mail än brev:
Både ock men brev är nog lite roligare:)


Tror du på kärlek i första ögonkastet:
Yes I do :)


Har du spytt offentligt:
Japp det har jag, va på sjön och min son blev så

sjuk och då kunde inte jag hålla mig heller :S


Vem/Vilka har betytt mest i ditt liv:
Mamma, mormor och min syrra Jenny


Är du nöjd med ditt liv:
Ja det är jag :) Men skulle vilja bli frisk och

kunna jobba.


Om inte, vad vill du ändra på:
Inget jag kan ändra på tyvärr.


Är du bortskämd:
Ja till en viss del är jag nog det ;)


Tycker du denna utmaning är meningslös?
Nej man tänker efter lite innan man svarar och

för då ett nytt perspektiv på sitt liv :)

Skickar den vidare till:

http://oijerholm.blogg.se


Kommentarer
Postat av: J

Haha tack, Jonas goes magnus betnér liksom =)

Listig lista förresten

2008-05-08 @ 10:40:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0