Dang it!!

Skulle inte ha vart så kaxig i går....dang it dang it dang it :S
Jag förlorade varenda jädrans game AARRRGGG!!

Sitter här nu och är fortfarande irriterad för att jag förlora, skrev till och med till dom jag spelade med och frågade hur många dagar dom hade spelat....jävla idioter.....all in kryp som inte vet när dom ska folda.
Nu tycker ni säkert att det låter lite dummt men det är ju så att man förlorar ofta mot nybörjare för dom kan inte poker och vet inte när dom ska folda utan dom callar varenda hand och sen har dom sån otrolig tur dom jä... Men iaf så ska jag testa spela lite i dag och går det inte bättre så får jag vila ett par dagar.
Jo det hände ju lite konstigt när jag spelade, hade par i damer och gick all in efter floppen. (floppen: j,6,7) en calla och hade ingenting. sen efter river hade jag alltså mitt par på hand i damer och par i bordet sexor, var ju jättenöjd men sen ser jag att hela potten åker åt fel håll :S VA VA VA VA det va ju mitt men NEJ då ser jag att det står att den andra hade par i damer och sexor ÖÖHHHH HALLÅ det va mina damer if you dont mind...
Sen handen efter gick jag all in igen hade bara skit på hand och nästan inga marker kvar men då fick jag potten :O jag hade inte träffat ett sk...och det stog att jag hade fått str8.... Helt psyko.

Så nu kan ni tycka synd om MIG!!

Blir tvätten snart så man får väl börja sortera den och hålla tummarna att det inte blir missfärgad.

Ha det fint alla.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Fia

hehe ja det är han:) bra människor det från Island ;) ja visst är dom underbara dom små underverken<3 tackar tackar, det ska nog gå bra men det är ju en bit att flytta.. kram

2008-09-02 @ 14:26:49
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du får bättre tur med tvätten nu då,inga fläckar eller konstig färghoppas jag kramis raven angel

2008-09-02 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0