Kulikul!!

I går hadde jag lovat Gabbe att ta en promenad med han och det gjorde jag. Gick en runda och sen gick vi med Sesse hem till hans mamma för hon skulle ha Jonathan över natten.

Satt där en stund och snacka skit, Gustav skrämde nästan livet ur mig....hahaha vilka reflexer man kan ha hehehe han skulle bara visa mig sin RÅTTA :S Usch och fy gillar dom inte alls så jag flög upp från stolen och skrek...AAAAA som en riktig kärring :P

Sen på kvällen hade vi hur kul som helst :D Spelade Guitar Hero och dansade på dansmattan och sen till slut sjöng vi Singstar, barnen hade skit kul....dom hade fått lov att va uppe så länge dom bara orka hahaha Gabbe brukar slockna klockan halvtio om han ska va uppe hela natten som han brukar säga hihihi. Men i går höll han sig vaken till halv 12 :O och då hade Jasse somnat. Undrar vem som kommer att bli en liten tröttis i dag, kan det va Gabbe? Hihihi

Sesse var här och Mika kom hit en sväng oxå :D Riktig riktig kul.

I dag had vi tänkt gå till torget men vi orkar inte för det regnar som fa.... så det får vi göra i morgon.

Hahaha lyssnar på syskonen, dom fick spela och dom ska turas om.
Hehe...
Gabbe: nu är det min tur..
Jasse: Nej jag ska spela en gång till..
Gabbe nähe du har spelat nu är det min tur...*låter lite arg*
Jasse: Du har redan spelat tusen gånger..*låter irriterad*
Gabbe: jag ska spela nu annars säger jag till pappa...*väldigt arg*
Jasse: ja gör det då...*typ skiter i vilket*
Gabbe: PAPPA jag får inte spela Jasse spelar hela tiden...*arg och besviken på sin syrra*
Jasse: Han HAR fått spela tusen gånger.....*pisst på sin bror*
Markku: Om ni inte kan turas om utan att bråka stänger jag av det....*väldigt bestämmd*
Helt tyst i huset :D och nu turas dom om hihi Dom älskar varandra :D

Skriver lite senare kanske om nåt händer här i dag, ska ju spela en turnering så om jag kommer vidare eller hur det nu blir så kanske jag berättar det:)

Ha det fint alla!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: MIra

hihi- härlig bilder! KRAM!

2008-09-06 @ 14:05:13
Postat av: Anonym

kram till dig vännen raven angel

2008-09-08 @ 17:51:46
URL: http://theravenangel.blogg.se/
Postat av: Nina

Hallåå, härliga bilder!

Kram på er gulliga ni!

2008-09-08 @ 23:46:31
URL: http://www.ninis74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0