Lite allt möjligt.

I onsdags gjorde jag inte så mycket.
Satt och väntade med spänning att Alexandra skulle komma online för hon hade vart i väg och kollat lite grejer och jag ville veta hur det gick..och allt gick bra!

På eftermiddagen kom lilla filuren till oss :) han hade vart med sin mamma i spanien....så trött han var stackarn...helt slut.

Han fick lite energi iaf när han fick prova sina nya kläder :)
Supernöjd blev han, hans egna ord: Jag ska aldrig smutsa ner dom här kläderna och oj riktiga hip hop skor och sen såg man ett smile som sträckte sig från öra till öra :D

Annika va så gullig att skicka oss bilder av han som hon tog i spanien:) så lite får ni se kanske:)

I går gjorde jag ett quiz i poker och klarade det efter 3 försök, Så nu väntar jag på att få mina 50 dollar att spela för:D Markku har så klart redan fått sina, blir säkert att jag inte får för vi har samma adress :S Då blir jag vansinnig.

Sesse kom hit med Jonathan så klart:D och vi tittade på tv en stund och sen spelade dom lite guitar hero, efter det badade Sesse Jonathan och jag tog lite bilder och filmade. Han hade riktigt kul:) Gabbe och Jonathan lekte lite och dom gillar verkligen varandra :) Helt underbara sötisar:)

Så då har jag inte mycket mer att säga.

Ha det fint alla och glöm inte att kommentera!!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0