Lite smått från dagen:)

Tänkte skriva lite till innan jag spelar, ska spela sit and go på pure play poker...och så klart så vet jag resultatet hahaha kommer alltid på första eller andra plats :P

Jo.. i dag åkte jag med Sesse till Maxi i skiftinge för hon skulle köpa kläder till Jonathan som hon och gjorde....skit fina kläder.....lilla tuffingen hade inget som helst intresse för det hon köpte för han hade fullt upp med att glo på allt folk där:P

Jag var sååå nära att köpa en tröja till Gabbe för den va sååå snygg men jag har precis köpt kläder till han och Markku stryper mig om jag köper mer :P SÅ allt jag köpte var fläskfile och sånt till maten.KUL!!  NOT!!

Kom hem och fixa mat till oss..mums... fläskfile med vitlöksostsås och klyftpotatis...mumsillibaba.

Pratade lite med Alexandra på morgonen och hennes allergi hade kommit tillbaka :( stackarn.....styrkekram till henne..fick veta att Kiddis förkylning är bättre och han hade åkt hem från Alexandra....jo det är ju måndag så han måste ju jobba.

Fick tid hos läkaren i nästa vecka och hoppas att det går bra :S

Så nu kan ni inte säga att jag inte uppdaterar;) Har ju vart jätteduktig nu :D

Men det får räcka för denna gången för i'm a very busy women :P

Ha det fint alla och snälla skriv en liten kommentar!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0