Skit bra dag :S

I fredags fick jag ett vitt kuvert från Island som innehöll den roliga nyheten att jag va tvungen att skicka ett nytt läkarintyg till dom så att jag kunde få behålla min pension, faaaan säger jag bara. Varför måste dom hålla på så där, varannat år måste jag skicka in det men ändå så vet dom att det inte blir nån förändring på min hälsa:S
Ok jag ringde min läkare som jag har haft alla år och fick reda på att han har slutat :( så nu får jag träffa en helt ny läkare som har aldrig träffat mig och vet ingenting om mig..usch och fy... Hoppas bara att det inte tar för lång tid att fixa dom papprena för då blir jag utan pengar och det vill jag inte va med om:( Sen får jag betala 4-500 spänn för läkarintyget av min höga pension. Blir så trött på allt det där.
Förstår inte varför det inte räcker att jag skickar papper från försäkringskassan här, för dom vet att det inte blir nån förändring.

Markku har vart på arbetsförmedlingen i dag och det gick väl bra:) Dom ska kolla upp kurser till han och sånt.

I morse vakna vi upp vid ett ljud från 100 borrar (kändes så iaf) men det lät som att det va 100 pers i sovrummet som borrade i betong :S och där hördes det minnst. Vad dom höll på med vet jag inte men jag fick prata med vårdcentralen när dom höll på och stackars damen på andra sidan telen undrade va det va för oljud hahaha.

Så dagen i dag har börjat bra och jag hoppas den slutar bra med :P
Ha det fint alla.
Over and out!

P.S. Läs min dotter blogg :D www.soulstone.blogg.se

Jag efter en jobbig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt sånt är hörre du jobbigt med en massa strul med fkassan,mm jag vet hur de är kram till dig ,lscyka till med de jobbiga hjärtat din vän raven angel

2008-09-02 @ 19:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0