Gävle.

Åkte till Gävle förra söndagen, fick se mitt lilla barnbarn för första gången :) Så underbart söt han va och snäll man hörde inte ett ljud från han.
Alltid kul att träffa Kiddi och Alexandra, vi hade det hur bra som helst där som alltid!

Söndagen gick åt att bekanta sig med lilla plutt :D På måndagen så gick vi en sväng i stan, tycker om Gävle och skulle kunna tänka mig att bo där. Ett fint ställe och sen skulle jag då va närmare iaf ett av mina barn och barnbarn.

Kiddi och Alexandra va med lillen på sjukhuset och kolla hörseln på han och det gick bra :)  Sen på tisdag så var dom i väg och skulle väga och mäta han och han hade gått upp, 3290 vägde han nu och hade blivit hela 48 cm lång....lilla sötisen <3
Efter det så gick vi till ett kaffeställe och tog lite fika sen gick vi en bra promenad och kollade gamla stan....såå fint.

Sen va det bara att packa och åka hem igen, gillar inte alls när jag måste säga hejdå till mina barn!! Vill ha dom närmare mig.....saknar dom så fruktansvärt mycket. Nu har jag två barnbarn och det ena bor på island så han får jag inte se så ofta och den andra bor ju i Gävla och det blir inte ofta att man åker dit tyvärr :(  Ja vad ska man göra!?

Ha det fint alla.
Over and out!
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt,komma iväg lite för dig,få träffa lill plutten med..;)

tänker på dig kramis,ljus din vän raven angel

2009-06-04 @ 15:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0