Lite pisst!

Det var ju meningen att vi skulle till Annika och Micke i kväll och spela poker med dom, men blir det så?? Nää inte alls och jag som hade längtat efter det :( Men men nu får jag va hemma istället och hitta på nåt annat att göra.
Och varför kunde det bli så här?? Jo för jag hade hämtade min särbos kusin och då blev det fest hos dom, YAY KUL!! NOT!!
Så ingen sömn fick man heller förren kl 5 i morse och då fick jag sova ett par timmar i sträck sen va kusinen uppe och hade sig för att väcka oss TACK FÖR DET!
Men det hade jag kunnat räkna med att det skulle bli så...dumma mig....argg..

Men kul iaf att det va nån som hade roligt denna helgen!


Kommentarer
Postat av: Son

Ge honom smisk! Och inte av den typen han tycker om ;)

2009-04-14 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0