Dax igen :P

Lite har hänt sen sist.

Det roligaste av allt var att min son gifte sig och döpte sin son samtidigt :D  Sesse kom hit med sin lilla plutt för att va med när dom skulle gifta sig och döpa lillen. Det blev så fint så fint och jag bara grät när vi var i kyrkan.....så glad för hans skull. Hans fru är ju helt underbar, dom är så söta tillsammans!

När Sesse var här hos mig passade vi på att åka till mälarbadet och låta Jonathan få bada och vilken lycka hahaha han älskar att bada den lille :D Kallt va det i vattnet men han brydde sig inte!

Jaa vi har ju inte gjort så mycket annat i somar, bara badat och solat och njutit av den svenska sommaren :) Grillat med våra vänner och sånt.

Nu har Markku fått börja på Ama för inget jobb har han fått :( så det har vart kurs efter kurs och så nu ama, där är han på verkstan och svätsar. Men där finns ju inga framtidsmöjligheter så det är ju trist.

Jonathan ska komma hit till mig på söndag och jag ska ta hand om han till jul iaf, får se om det blir längre eller om jag klarar av det. Hoppas det går bra så att jag fixar det :) Men det ska bli kul iaf, få nån att pyssla om :D Sen vet jag inte om Sesse hämtar han vid jul eller om hon (förhoppningsvis) flyttar hit.

Nej nu får det va bra i dag, vet inte om det är nån som ens kollar min blogg längre för jag har vart så sämst på att uppdatera :P

Ha det fint alla!

Over and out!
Lite bilder av Theo<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh så söt bebis..;)

aha ska du ta hand om han tills jul vad roligt..=)

de skulle väl vara kul om din dotter flyttar till sverige igen..=)

hoppas du har de bra tänker på dig,vart glad,se du uppdaterat,de är alltid kul att läsa om..



kramar,ljus serene angel

2009-08-21 @ 14:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0