Fredag

Ingen promenad för oss. Hade ju fixat punkan och packade veskan för att ta en promenad till Jimmy och hans lilla dotter (Jojo) hade bara kvar att sätta på däcket igen och pumpa i luft. Däcket på och nu skulle jag pumpa luft i det, gick bra i början men tror ni inte att pumpen gick sönder grrrrr blir så trött på sån skit!! Jaha upp igen med alla grejer och sen försökte jag limma fast pumpen....ner igen och pumpa höll i en liten stund men inte så det räckte för att fylla på med luft........FAN!

Efter ett tag så bestämmde jag mig för att gå ut iaf, Jonathan fick helt enkelt gå en sväng med mig :P Kändes säkert jättelångt för han men han tyckte om det iaf. Gick till en lekpark och där fick han gunga.....det tycker han om :) Efter en stund så gick vi hem igen. Han fick mat och sen la jag han för att vila en stund.

När Markku kom hem åkte vi till tuna och köpte en ny pump, köpte lite vin oxå för vi hade tänkt ta en skvätt och mysa men icke sa nicke vi var så trötta att det blev inte av. Vi är så trötta på kvällarna att vi håller oss inte vakna :P

Ha det fint alla.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0