I dag kommer han! :D

Ska snart åka i väg och hämta mormors lilla plutt, nu är dom i flygplanet.....han och hans morfar sen ska jag möta dom på halva vägen. Hans morfar bor ju i västragötaland och jag i södermanland så blir lättast så. Har köpt mat och dricka ifall han är hungrig efter resan....trött lär han bli för det blev en lång resa för han i går med.....båt från Vestmannaeyjar som tog 3 timmar och sen bilen i en timme. Ringde Sesse i går och då va han uppe i varv och ville inte sova och dom skulle vakna om några timmar bara :/

Men nog om det, vi hade kräftor i går och jag trodde jag skulle spy! Usch och fyy :S  Smakade ju bara dill och det gillar jag inte alls!! Nästa gång får jag göra så att jag slipper den där äckliga smaken av dill.....annars hade dom vart helt ok. Det är första gången jag smakar kräftor.

Kiddi och Alexandra letar rad/par hus och dom har tittad på ett par styckna och jag hoppas dom får nåt av dom! Det första dom bjöd på blev alldeles för dyrt för dom. Men det är bara att fortsätta leta....en dag hittar dom nåt :)

Skulle vilja åka upp till dom och umgås med dom en helg. Saknar dom och tycker att jag missar så mycket av Theo framsteg :)
Det får bli allt för denna gången, ha det fint alla.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0