Lite jobbig natt.

I går hade vi jättefin dag, gick en lång promenad med Jonathan och på vägen stannade vi och han fick röra på sig lite och dricka. Nu har han fått lite färg i kinderna och hans händer har blivit bruna :D så söt! Vågar inte ha på han shorts för han är ju inte van vid solen och värmen här så han kan bli bränd. När vi kom hem var han helt slut stackarn och ville bara sova. Han vila i en timme sen åkte vi till stan och det tyckte han om hahaha han vart helnöjd när han fick åka bussen :P Han peka på allt och alla och babbla massa som jag inte förstår :P Inne i stan fick han springa av sig på torget, sprang på två tjejer och skrattade bara och glodde efter dom när dom gick sin väg. Gick till Cubus och köpte till han tre bodys ett par jeans och strumpbyxor och det gick på 300 spänn :O Billigt!! Tycker dom har ganska fina och billiga kläder. Innan vi tog bussen hem så köpte jag godisbilar till han för han va väldigt trött och irriterad, gav han en bil innan vi steg på bussen och det tog inte lång tid för han att äta den...sen ville han ha mer...fick en till och det gick lika snappt......och en till....nu drog jag sönder dom så han fick bara en halv bil.....oj oj oj det gick fort......nu hade han slutat tugga på dom bara svalde och ville ha mer hahaha nej då fick han inga mer. Tyckte det räckte för hans del :P Det tyckte inte han hahaha han blev inte glad! Efter en stund börja han öva på dom nya orden han har lärt sig ( hej och hejdå) Och vinka till alla.

När vi kom hem så fixade jag mat och gav han att äta sen fick han duscha och ta på sig sina nya pyjamas som han fick av sin morfar, han hade köpt till han jeans pyjamas boxers och strumpor. JÄttebra.

La han kl 8 och gick själv och la mig halv 11, kl halv ett vakna jag av att han sov så oroligt och grät i sömnen. Kl blev 3 och då vakna han helt och jag gick upp med han och gav han jogurt bytte blöja och la han igen han somna nästan direkt men jag somna om vid 4 tiden. Sen gick vi upp kl 8 i morse. Ska köpa till han välling och kolla om han sover bättre för det verkar va att han vaknar bara för att han är hungrig, när han har ätit så vill han bara gå sova igen :/ Det finns ju inte välling på island så därför har han fått mjölk när han går och lägger sig. Men det är värt ett försök, eller hur?

I dag regnar det bara så inte kan vi göra så mycket :( Har ju inget regnskydd til hans vagn....åker kanske en sväng till willys om jag vågar :P mitt avgasrör håller på att ramla ner...inte alls kul!

Nä nu får det va bra, ha det fint alla och sköt om er!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0